HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar ben global amerika 5 te oynuyorum. Gemim full elit hız spearhead arge falan yok bo2 de yok 6 tane lf3 var. Şimdi sizce spearheadla kutu toplatmaya devammı edeyim yoksa bir leo alıp flax kasıp satma yönteminemi geçeyim?
Leo al droit sat daha iyi olur![]()
Tamam teşekkür ederim. leoyla hangi haritada kasmamı önerirsin x-4 mü x-3mü
Speahead ile 31 lf3 15 bo2 24 arge en az 5 iris yapana kadar kutu toplatmanızı tavsiye ederim.
Speahead ile 31 lf3 15 bo2 24 arge en az 5 iris yapana kadar kutu toplatmanızı tavsiye ederim.
Anladım yanlız bunlar için tahmini ne kadar uridium gerekiyor. Benim gemi 1-4 te full elit hız + pro besleme ile anca 3.5k kasabiliyor saatte

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 764
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 531

