HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Guncellendı
07.08.2012 01.34
07.08.2012 01.34
iyide kardeşim rarda icon epk eix dosyaları cıktı onlar normal oyuna giriş packlarına atılması gerekirken ftpye neden atıyoruz ? bi şey varda anlayamadm :SOnemlı OLan usr raın Deıl Oradakı Quest Dızını Nereye ATacagını Gormek Icın...
Hıc Bır Sey yok Kardesım ..Sorunsuz
video falan koysan belki sorunsuz olduğu anlaşılır çünkü ftp ye epk.eix dosyaları atlmaz ?
Kardesım Yenı Bır Dosya Ac O dosyanın ıcıne o dosyaları at denılenlerı yap bende zaten yarısı alıntıdır.... Dernersen Gorursun
video falan koysan belki sorunsuz olduğu anlaşılır çünkü ftp ye epk.eix dosyaları atlmaz ?
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 444
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 370
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 336
- Cevaplar
- 18
- Görüntüleme
- 2K
