HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
nemzn bota koycaz ozmn ? bu arada vip uyeyim pbdobotla yaratık kestirsem sorun olurmu dersiniz ?
Kardeş Normal Bot Tarama Günleri Koyma . Script Taramaları , Bug Taramaları Zamanında Koy

Valla Perşembeye Kadar Koyarım Zaten Sonra Bot Gidiyor Kbot 4 günde anca geliyor![]()
:m08::m08::m08::m08: aynı benim kafadansınız moderatörüm tarama filan dinlemiyorum bot kapanıncaya kadar 
![]()
:m08::m08::m08::m08: aynı benim kafadansınız moderatörüm tarama filan dinlemiyorum bot kapanıncaya kadar
![]()
bencede bende yaratık kestiriyorum banlanmazsam iyi olur ama olsun

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 16
- Görüntüleme
- 2K
