HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelikle +16 yaşındaki arkadaşlar işe alınacaktır. Önemle duyurulur !
Sayın forum sakinleri 2 eleman açığımız var. Biri Satış & Müşteri ve Reklam ile ilginecek.
Diğeri ise sunucu ile ilgilenecek. ( Server Problemleri & Kurulum & Files Düzenleme vb..)
Çalışma Şartları
1- Bizimle çalışacak arkadaşlar minimum 16 yaşında olacak.
2- Gündüz saatlerinde minimum 10 saat aktif olacak.
3- Özel durumlarda telefondan ulaşabilecek.
4- Çalışacak arkadaşlar kimlik fotokopisini gönderecek.
5- Daha önce bu işi yapmış yani tecrübeli olacak.
6- Konuşması hitabı düzgün biri olacak.
Bu şartları kabul eden kişiler +90 537 637 98 15 numarasını arayarak veya mesaj atarak bana ulaşsın.
Geri kalan anlaşma şartları telefondan görüşeceğiz.
İyi Ramazanlar. İyi Forumlar Dilerim!
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
4- Çalışacak arkadaşlar kimlik fotokopisini gönderecek.
Vergi numaranız yok. kurumsal bir firma değilsiniz. size kim niye kimlik fotokopisini atsın ?
Merhaba ,
Yaşım 16 Satışçı , Reklamcı Bu işleri Yapabilirim.
Ama Tc Kimlik Fotokopisi Fax atamam.
Eğer Atmadan Bir Eleman arıyorsanız İlgiliyim konuya Metin2 Teknik Destekdende Biraz anlarım ama Navicat Ve Filezilladan Anlarım ...
Kurulum vs. den anlamam.
UYgun görürseniz Ekleyin Lütfen : gunaltan.y@hotmail.com
Ama dediğim gibi Tc Fotokpisi Veremem Doğrusu 18 Yasından küçük kimse vermez bence.. Hayırlı Forumlar
Yaşım 16 Satışçı , Reklamcı Bu işleri Yapabilirim.
Ama Tc Kimlik Fotokopisi Fax atamam.
Eğer Atmadan Bir Eleman arıyorsanız İlgiliyim konuya Metin2 Teknik Destekdende Biraz anlarım ama Navicat Ve Filezilladan Anlarım ...
Kurulum vs. den anlamam.
UYgun görürseniz Ekleyin Lütfen : gunaltan.y@hotmail.com
Ama dediğim gibi Tc Fotokpisi Veremem Doğrusu 18 Yasından küçük kimse vermez bence.. Hayırlı Forumlar
Merhaba ,
Yaşım 18 satışçı , Reklamcı Bu işleri Yapabilirim.
Max 10,12 Saat Bilgisayarda Aktifimdir.
Metin2 Teknik Destekdende Biraz anlarım ama Navicat Ve Filezilladan Anlarım ...
Kurulum vs. den anlamam.
Uygun görürseniz Ekleyin Lütfen : burakmete2010@hotmail.com
İyi Ramazanlar...! İyi Forumlar...!
Yaşım 18 satışçı , Reklamcı Bu işleri Yapabilirim.
Max 10,12 Saat Bilgisayarda Aktifimdir.
Metin2 Teknik Destekdende Biraz anlarım ama Navicat Ve Filezilladan Anlarım ...
Kurulum vs. den anlamam.
Uygun görürseniz Ekleyin Lütfen : burakmete2010@hotmail.com
İyi Ramazanlar...! İyi Forumlar...!
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 748
