Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Server ALmadan Bir İçeri Gir

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kokolay22
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 459

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

merhaba arkadaslar bu konuyu acmamın sebebı ucuz fıyatta metin2 sahıbı olmak isteyen arkadaslarımızın mağdur olmaması içindir..

Eğer Server Alacaksanız...

1-) En az 1gb ram Server : 40 TL üzeri Olması Şart !

2-) Turkmmo.com Gibi Başka Forumlardada Çok Tanıdık Bilinen olması..!

3-) Ys Numarası Olması ve Vergi Levhası gibi Belgeler Olması Gerek.!

4-) İletişim Bilgileri Dogru olması ve Telefonla İyi Destek vermeleri Şart.!

bu saydıklarımı Lutfen Dıkkate alın..! 15 liraya 20 liraya Server Alınmaz..!

Elbet Alırsanız.. filesinde Sorun cıkar yada Serveri Teslim Etmezler...

Mesela Bi Arkadasım Anilbilişim.com dan server aldı gecenlerde şuan Makınaları Kotumudur nedır 15 gun ıcınde Server Çoktu.

Zaten Dikkat Ettiyseniz Şikayet Konuları çok Çoğaldı...

En buyuk Sorun 20 LiRaya 512 mb Ram Kampanya Yapan Bir Server Olmasıydı..

20 Liraya 512mb ram alırsanız tabiki Coker..
ya makınası coker yada filesi bozuk olur

Lutfen en az 40 Liradan 1gb Ram Server ALmaya Bakın İyi Forumlar İyi oyunlar Dilerim
 
1. Madden Saçma Olmuş.

Dedicated Sunucu Fiyatlarını Bilmiyorsan Burda Fiyat Tartışması Açma. Adamın 32 GB Dedicatedine Zaten 300TL Veriyor.

40 TL Den Satsa 1 GB : 30x40 : 1200-300 : 900 TL Net Karı Olur. Bu İnsiyatif Ve Kalite Meselesidir. Paneline Filesine Para Vermiştir Pahalı Satar.

Her 25 TL 1GB Satanı Dolandırıcı Sanmayın. VPSCUBE De 45 TL Den Satıyorduda Ne Oldu?
 
1. Madden Saçma Olmuş.

Dedicated Sunucu Fiyatlarını Bilmiyorsan Burda Fiyat Tartışması Açma. Adamın 32 GB Dedicatedine Zaten 300TL Veriyor.

40 TL Den Satsa 1 GB : 30x40 : 1200-300 : 900 TL Net Karı Olur. Bu İnsiyatif Ve Kalite Meselesidir. Paneline Filesine Para Vermiştir Pahalı Satar.

Her 25 TL 1GB Satanı Dolandırıcı Sanmayın. VPSCUBE De 45 TL Den Satıyorduda Ne Oldu?

VPS Cubeye o zamanlar kötü yorum yapan 1 ben vardım :D
 
1. Madden Saçma Olmuş.

Dedicated Sunucu Fiyatlarını Bilmiyorsan Burda Fiyat Tartışması Açma. Adamın 32 GB Dedicatedine Zaten 300TL Veriyor.

40 TL Den Satsa 1 GB : 30x40 : 1200-300 : 900 TL Net Karı Olur. Bu İnsiyatif Ve Kalite Meselesidir. Paneline Filesine Para Vermiştir Pahalı Satar.

Her 25 TL 1GB Satanı Dolandırıcı Sanmayın. VPSCUBE De 45 TL Den Satıyorduda Ne Oldu?
Ben 2 aydır forumu takip edemiyorum ? Vpscube'ye noldu bi ara herkes ondan alıyordu hızlı ve güvenilir diyorlar dı ?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst