HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
06-05 2009 tarihinden beridir aralıksız oynadığım charımı satmak istiyorum. Honorable si oynadığım Knight Online PVP serverlarındaki hack shield programı , CrossFire'nin hack olarak algılaması sonucu 2011 ekim ayında banlanmasına neden olması nedeniyle ribbon olarak bulunmamaktadır. Charımda hiçbir zaman illegal program kullanmadım. Zaten kullanmama da gerek yok; Allah'a şükür. Charın yaklaşık elimde 1.000.000 küsür zp çekilmiş ve hepsinin satın aldığım sitede kod bazında bulunmaktadır hesapta 2 tane dişi char vardır(Star ve Spop) kalanı linkten inceleyebilirsiniz.
http://clan.z8games.com/charstat_cf.aspx?usn=4678579
ulaşabileceğiniz Telefon Numarası : 0538 059 01 83 Gökhan YİĞİTBAŞI
Facebook Hesabım : http://www.facebook.com/do.you.your.msn
Mümkünse alacak kişi İST içi olsun. Aracı yerine kendi emeğimi yüzyüze satmak istiyorum.
Fiyat olarak en son 350 düşünüyorum ; daha da inemem.
İyi Forumlar...
http://clan.z8games.com/charstat_cf.aspx?usn=4678579
ulaşabileceğiniz Telefon Numarası : 0538 059 01 83 Gökhan YİĞİTBAŞI
Facebook Hesabım : http://www.facebook.com/do.you.your.msn
Mümkünse alacak kişi İST içi olsun. Aracı yerine kendi emeğimi yüzyüze satmak istiyorum.
Fiyat olarak en son 350 düşünüyorum ; daha da inemem.
İyi Forumlar...
Son düzenleme:
İng. bilseydin iyiydi.C.c alırdın
C.C almak için Mk23 ve navy seal al
NE YALAN SÖYLEYEYİM HİÇ GEREK DUYMADIM Crystal Custom a charda bulunsa bile kullanmayacam boşa masraf...
NE YALAN SÖYLEYEYİM HİÇ GEREK DUYMADIM Crystal Custom a charda bulunsa bile kullanmayacam boşa masraf...
Alsaydın ama 380 e belki alırdı adam çünkü 40 k gp 4900 zp sanırım,Navy de 8200 zp.
