HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
la sana cok girdi demekki cok konusuyon
işimız warsa meydan burda fradocum yenı caırn savıor hayrlı olsnbu arada
[/QUOTE
la frodo zamanında size cok eline verdi 5-0 ları unuttunuzmu la:ka19:
Hahaha
frado kımla hırsızın danıskası yanı savıorda öle bırebır senın carın koccum benım senı ya öle kaplumbaga gıbı savıorda yasıcagınımı sandın bıde aglıyorsun lanetlım calındı dıye ıyı olms sana ee bı laf wardır ava gıden avlanır 
frado kımla hırsızın danıskası yanı savıorda öle bırebır senın carın koccum benım senı ya öle kaplumbaga gıbı savıorda yasıcagınımı sandın bıde aglıyorsun lanetlım calındı dıye ıyı olms sana ee bı laf wardır ava gıden avlanır 
Hahahafrado kımla hırsızın danıskası yanı savıorda öle bırebır senın carın koccum benım senı ya öle kaplumbaga gıbı savıorda yasıcagınımı sandın bıde aglıyorsun lanetlım calındı dıye ıyı olms sana ee bı laf wardır ava gıden avlanır
![]()
la anlamıyonmu frodo degilim diyom
hay allayım ya
istersen cam acıyım
