HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaşlar bendeki akıl kimsede yok kendime bedava vds yaptım
nasıl diceksiniz yakınınızda büyük bir teknosa mağazsaı olması lazım
bizim burda bahçeşehirde akbatıda var çok büyük ve 200 e yakın bilgisayar var ve ben bu bilgisayarları kimsenin kapatmadığını biliyorum
bende gittim leptopa boxybotu timings i yükledim şimdiye kadar herşey normal
bence sizde denemelisiniz bedava vds gibi bi kbot lazım kbotu alırsam artık resmen vds olacak 
Edit : bilgisayarlarda internet olması şart bizim teknosada int hiç kesilmiyor
Edit2 : yapabilen yapsın ​Yaşasın bedavacılık
nasıl diceksiniz yakınınızda büyük bir teknosa mağazsaı olması lazım bizim burda bahçeşehirde akbatıda var çok büyük ve 200 e yakın bilgisayar var ve ben bu bilgisayarları kimsenin kapatmadığını biliyorum

bende gittim leptopa boxybotu timings i yükledim şimdiye kadar herşey normal
bence sizde denemelisiniz bedava vds gibi bi kbot lazım kbotu alırsam artık resmen vds olacak 
Edit : bilgisayarlarda internet olması şart bizim teknosada int hiç kesilmiyor

Edit2 : yapabilen yapsın ​Yaşasın bedavacılık

Son düzenleme:
biz ettik boxybotun klasörünüde sakladık en ücra köşeye fena oldu hem de 200 bilgisayarı kim kapicak hala kasıyor şuan akbatı 11 de kapanmış olması lazımdı 

