HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Adınız: Ömer
Yaşınız: 15
Nereli olduğunuz: Antalya
Hangi takımlı olduğunuz: Galatasaray
Forumu nereden bulduğunuz: Aslında bu karışık bir durum . M2 Tr ye başlamadan önce bir göz atmıştım . Ancak sonradan m2 tr de rootsk ' nın hakkında bölümünde bu siteyi görmem hep ziyaret etmeme ancak aktif olmasamda bulduk işte yani . Saçmalamaya gerek yok fazla .
Forumu beğenip beğenmediğiniz: Forum iyi de tasarım biraz daha geliştirilmeli . Yazı editörlerini felan ben pek beğenmedim hocam
Yaşınız: 15
Nereli olduğunuz: Antalya
Hangi takımlı olduğunuz: Galatasaray
Forumu nereden bulduğunuz: Aslında bu karışık bir durum . M2 Tr ye başlamadan önce bir göz atmıştım . Ancak sonradan m2 tr de rootsk ' nın hakkında bölümünde bu siteyi görmem hep ziyaret etmeme ancak aktif olmasamda bulduk işte yani . Saçmalamaya gerek yok fazla .
Forumu beğenip beğenmediğiniz: Forum iyi de tasarım biraz daha geliştirilmeli . Yazı editörlerini felan ben pek beğenmedim hocam
Eklemek istediklerim: M2 TR den geldim aslında buraya . Onun etkeni çok büyük . Genel olarak bu forum işini takip etmeye , 2006 yılının aralık ayından itibaren yorumla.net de başladı . ( O aralar ya 4.sınıftım ya 5 . sınıf ) Öyle başladı macera . Sonra metin2 yi felan keşfedince çıktık yine yollara yani.
Sanal ortamda herkes tarafından pek sevilmem . Huysuz , hiçbirşeyi beğenmeyen , katı , sevimsiz , vicdansız olarak görüyorlar genelde . Olmadı tartışmacı ve kavgacı . Yani öyle genelde .Sizin yaklaşımınız nasıl olur bilemem .
Nickimin anlamını bilmesem de mecburen koyduk . Sürekli güncel olarak Siyah nickini kullanırdım ancak burada bu nick alınmış sağlık olsun dedik .
Hobilerime değinirsem tam bir masa tenisi tutkunuyum . Arkadaşlarla basketbol oynarız arada öyle yani . Futbol çok iyi oynayamasamda oynamayı severim.
Genelde sakin , çabuk sinirlenen , agresif ruhu bulunan ancak herşeye rağmen sessiz kendi başına kimseye karışmayam bir tipim var reel hayatta. Günümün 15 saatine yakını bilgisayarda geçiyor aslında öyle yani .Reelde arkadaşlarım sempatik bulur beni ama yeni tanıştığım insanlardan ise aldığım yorumlar
Sanal ortamda herkes tarafından pek sevilmem . Huysuz , hiçbirşeyi beğenmeyen , katı , sevimsiz , vicdansız olarak görüyorlar genelde . Olmadı tartışmacı ve kavgacı . Yani öyle genelde .Sizin yaklaşımınız nasıl olur bilemem .
Nickimin anlamını bilmesem de mecburen koyduk . Sürekli güncel olarak Siyah nickini kullanırdım ancak burada bu nick alınmış sağlık olsun dedik .
Hobilerime değinirsem tam bir masa tenisi tutkunuyum . Arkadaşlarla basketbol oynarız arada öyle yani . Futbol çok iyi oynayamasamda oynamayı severim.
Genelde sakin , çabuk sinirlenen , agresif ruhu bulunan ancak herşeye rağmen sessiz kendi başına kimseye karışmayam bir tipim var reel hayatta. Günümün 15 saatine yakını bilgisayarda geçiyor aslında öyle yani .Reelde arkadaşlarım sempatik bulur beni ama yeni tanıştığım insanlardan ise aldığım yorumlar
''abi sen hiç konuşmaz mısın insan mısın ya sen ''
Neyse fazla uzatmaya gerek yok . Hayat hikayemi anlattım ama sanki
Okuyan herkese teşekkürler :ka19::ka19:hoŞgeLdin .. İyi ForumLar.
Teşekkürler hocam . İsmini bahşetseydin belki memnun olurduk

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 69
