HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar Kbot un deneme sürümünü kullanmak istiyorum ve indirip kurduktan sonra jabber üyeliği açıp giriş yaptıktan sonra kbota giriş yapmak istediğimde böyle bir hata vermekte:
Unable to connect ... Wrong Jabber ( KBot control center) Username(ID) or Password(PIN)
sizce sebebi nedir 3-4 adet üyelik almama rağmen hala böyle hata vermekte
Şimdiden teşekkürler..
Deneme Sürümü Kullanmak İstiyosan Üyelik Almana Gerek Yok Ki.Daha Önce Kullanmadıysan Deneme Sürümünü Tabi
Satıcı Kişi Tarafından Lisans işlemi Yapılmadan 10 Defa Jabber Üyeliğide Alsanız Kbota Giriş Yapamazsınız.(sadece deneme sürümü kullanabilirsiniz oda 24 oyun içi saati geçerlidir.)
Daha önce hiç kullanmadım ve sadece deneme sürümünü kullanarak kapı yaptırmak istiyorum. Fakat jabber üyelik hatası veriyor.
Daha önce hiç kullanmadım ve sadece deneme sürümünü kullanarak kapı yaptırmak istiyorum. Fakat jabber üyelik hatası veriyor.
Daha Önce Kullanmadıysan Jabber Üyeliğine Gerek Yok Botu Aç Giriş Yap Bu Kadar
Daha Önce Kullanmadıysan Jabber Üyeliğine Gerek Yok Botu Aç Giriş Yap Bu Kadar
Giriş yapmıyor işte o hatayı veriyor
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 270
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 193
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 160

