Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Kbot Alım | Resimli Anlatım | Vizit23

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan vizit23
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 128
  • Görüntüleme Görüntüleme 11K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

kbot devri bitti bu son günlerde

Konu baltalamaktır bu biz senin gibi bedavadan sabite konu atmıyoruz çalışıyoruz herhalde bilmem anlatabildim mi ? pbdo açıldı kapandı burdan ıbot her şey burdan kerkava her şey burdan kopen her şey burdan :D
 
Konu baltalamaktır bu biz senin gibi bedavadan sabite konu atmıyoruz çalışıyoruz herhalde bilmem anlatabildim mi ? pbdo açıldı kapandı burdan ıbot her şey burdan kerkava her şey burdan kopen her şey burdan :D

kardeş ne yapalım kbot full offline ilgi düştü kbotun devri bitti pbdo-botun devri artık
 
kardeş ne yapalım kbot full offline ilgi düştü kbotun devri bitti pbdo-botun devri artık
Kbot her yönüyle pbdo-bottan üstündür geçen attım 4-3 e patlamış gidip 3-1 de kutu topluodu alın size pbdo-bot...Kbot aç fixlenmesin elektrik gitmesin 10 gün sorun çıkarmaz pbdoyu at net kesilsin 1 dk daha da açılmaz...Bu yüzden konu baltalamayı bırak kendi işlerinle ilgilen burda faydalı bir şeyler yapmaya çalışıyorum bütün sabahımı o resimlere anlatımı düzenlemekle geçirdim
 
Kbot her yönüyle pbdo-bottan üstündür geçen attım 4-3 e patlamış gidip 3-1 de kutu topluodu alın size pbdo-bot...Kbot aç fixlenmesin elektrik gitmesin 10 gün sorun çıkarmaz pbdoyu at net kesilsin 1 dk daha da açılmaz...Bu yüzden konu baltalamayı bırak kendi işlerinle ilgilen burda faydalı bir şeyler yapmaya çalışıyorum bütün sabahımı o resimlere anlatımı düzenlemekle geçirdim

İyi Günler Kolay Gelsin
 
Kbot her yönüyle pbdo-bottan üstündür geçen attım 4-3 e patlamış gidip 3-1 de kutu topluodu alın size pbdo-bot...Kbot aç fixlenmesin elektrik gitmesin 10 gün sorun çıkarmaz pbdoyu at net kesilsin 1 dk daha da açılmaz...Bu yüzden konu baltalamayı bırak kendi işlerinle ilgilen burda faydalı bir şeyler yapmaya çalışıyorum bütün sabahımı o resimlere anlatımı düzenlemekle geçirdim

Konu Süper Ellerine Sağlık , Konuyu Bence Ya Sabite Atmalılar Ya Da , Sabitteki KBot Konusuna Linkini Eklemeliler .
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst