HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaşlar oyuna girinyorum hiç bir sorunum yok oynuyorum lagim 75-85 arasi oluyo fps de 75-85 arası bazen (artiyo veya azaliyo)
ama
clan maclarina geldigi zaman giriyorum ilk yarı bitiyo 2. yarıya başlarken hep ''disconnect from server'' hatası alıyorum HEP Bu hata geliyo... Bi bilgisi olan yardimci olabilir mi acaba...
bilgisayarımın ozellikleri düşük ondan olabilirmi??
ram=1 gb
ekran k.=512 mb Ghz=2.10 2 çekirdek falan filan .... bunlarla bi ilgisi olabilir mi ??
İnternet baglantım 8 mbit sınırsız gayet hızlı yani .....
(oyunu silip tekrar yükle vb. şeyler soylemeyin en az 10 sildim
)) '' YARDIMLARINIZ İÇİN SAGOLUN ''
ama
clan maclarina geldigi zaman giriyorum ilk yarı bitiyo 2. yarıya başlarken hep ''disconnect from server'' hatası alıyorum HEP Bu hata geliyo... Bi bilgisi olan yardimci olabilir mi acaba...
bilgisayarımın ozellikleri düşük ondan olabilirmi??
ram=1 gb
ekran k.=512 mb Ghz=2.10 2 çekirdek falan filan .... bunlarla bi ilgisi olabilir mi ??
İnternet baglantım 8 mbit sınırsız gayet hızlı yani .....
(oyunu silip tekrar yükle vb. şeyler soylemeyin en az 10 sildim
)) '' YARDIMLARINIZ İÇİN SAGOLUN ''Disconnected From Server hatası genellikle internette problem olmasından dolayı alınan bir hatadır. Oyunu silin en güncel halini yükleyin. Olmazsa Z8Games'e ticket atabilirsiniz.
internet bağlatısıyla ilgisi oldugunu biliryorum ama dediğim gibi oyunu oynarken bişey yok istersem sabahtan akşama kadar oyniyim sadece ve sadece clan savaşlarında 2. yarıya başlarken oluyo ... ( eskiden olmuyodu sadece son 1 aydır )
oyunu silip tekrar yükledim olmadi en iyisi ticket atiyim (örnek bi ticket gösterir misin? hiç atmadimda??)
oyunu silip tekrar yükledim olmadi en iyisi ticket atiyim (örnek bi ticket gösterir misin? hiç atmadimda??)
Kardeşim internet bağlantınla alakası yok Benim bir arkadastada oluyordu sorun bilgisayarında format attır bilgisayarına .
+rep
+rep