HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
bug la yaptığın çok belli onun için kötü çar ben şuan bugla yaptğım çar açalı 12 günoldu şuan çarda 16 bo2 aegis 3 hangar spearhead bot çarı
vebide goli var hergün bot baya kasıyo kendi vdsimde kasıyorum sen 17 günde 4 bo2 yaptıysan sen camdan aşşa atla 
vebide goli var hergün bot baya kasıyo kendi vdsimde kasıyorum sen 17 günde 4 bo2 yaptıysan sen camdan aşşa atla 
bug la yaptığın çok belli onun için kötü çar ben şuan bugla yaptğım çar açalı 12 günoldu şuan çarda 16 bo2 aegis 3 hangar spearhead bot çarıvebide goli var hergün bot baya kasıyo kendi vdsimde kasıyorum sen 17 günde 4 bo2 yaptıysan sen camdan aşşa atla
![]()
seninde Söyledigin gibi "kendi vdsimde kasıyorum"
Ben en fazla günde 6 saat kastıra biliyorum Ve kendimi camdan atıyorum

Beyler biri Allah aşkına bugu nasıl yapıyoruz söyleyebilirmi
Bug vardıda fixlendi bende son gün ögrenmistim
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 44
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 83
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 183
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 274
