mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

admin genişlet su forumu çok kötü böle

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan sayko72
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 16
  • Görüntüleme Görüntüleme 671
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
admin cevap yazmış kime bildiriyon :D

Temanın şuanki genişliği daha önce kullandığımız temadan daha geniş zaten. Vbulletin4 e geçtiğimizden beri kullandığımzı tema ekranın %100 ünü kaplayacak şekildeydi. Bu %70 ini kaplayacak şekilde



adminim ama bakın size nasıl göründüğü hakkında görüntü vereyim
bu normal etkisiz girdiğimde görünen:
9llf8.jpg




Buda ctrl basılı tut büyüttüğüm hali:
9llfy.jpg
 
Son düzenleme:
Özel mesaj kutusununun altında ;

Settings
Hash Tag Subscriptions gibi bölümler var türkçeleştirilmesi lazım.
 
Bencede Genişletilmesi Lazım Fakat Admin Zaten Daha Geniş Diyor Ayrıca Forumun Şuanki Durumu Harika Bence Hem Göze Hoş Hemn Pratik ve Bol Seçenekli Birde Bu Daralma Sorunu Kalksa Harika Olucak.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst