HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Forumun yeni hali çok kötü eski hali güzeldi ve ona alışmıştık buna alışmamız çok uzun bir zaman alabilir hatta alışamayabiliriz lütfen eski haline getirir misiniz ?
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Kullandıkça alışırsınız diyorsunuz fakat forumun bu halini gördükçe insanın kullanası gelmiyor :S
Alakası bile yok.Şuan ki hali eski halinden kat kat daha güzel.
Adminimizin de dediği gibi kullandıkça alışırsınız.Not2 : Forumun bu haline alışmadığınız için kötü gelebilir kullandıkça daha memnun kalacaksınız. Temanın renklerini turuncu ağırlığa çevireceğim.
Kullandıkça alışırsınız diyorsunuz fakat forumun bu halini gördükçe insanın kullanası gelmiyor :S
Kullandıkça alışırsınız diyorsunuz fakat forumun bu halini gördükçe insanın kullanası gelmiyor :S
Alakası bile yok.Şuan ki hali eski halinden kat kat daha güzel.

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 28
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 8
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 214
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 8
