HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Ardaşlar İlk Olarak Yeni bir hesap açıyoruz.
Şirket seçme Ekranına gelince yeni bir Sekme açıp
HTML:
http://SERVER.darkorbit.bigpoint.com/indexInternal.es?action=internalMapRevolution&factionID=1
Ve Harita Yüklendiğinde yeniden bağlan diyor Girişe İzin Vermiyor Busefer
HTML:
http://SERVER.darkorbit.bigpoint.com/indexInternal.es?action=internalMapRevolution&factionID=0
Amann dikkat Millete gözükmeyin patlatıyorlar

Server Yazan yere Kendi serverinizi yazınn
Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
+REP Lütfen
![]()
Ardaşlar İlk Olarak Yeni bir hesap açıyoruz.
Şirket seçme Ekranına gelince yeni bir Sekme açıp
Bu adresi YazıyoruzHTML:http://SERVER.darkorbit.bigpoint.com/indexInternal.es?action=internalMapRevolution&factionID=1
Ve Harita Yüklendiğinde yeniden bağlan diyor Girişe İzin Vermiyor Busefer
Yazıp Enter lıyoruz Ve dadaammmm 1-1 de şirketsiz geziyorsunHTML:http://SERVER.darkorbit.bigpoint.com/indexInternal.es?action=internalMapRevolution&factionID=0
Amann dikkat Millete gözükmeyin patlatıyorlar
Server Yazan yere Kendi serverinizi yazınn
Mantıklı :ka19: ama pek birşeye yaramaz.
Mantıklı :ka19: ama pek birşeye yaramaz.
Zaten ama sadece eylence streunere sıkıyon bişi demio xd
Zaten ama sadece eylence streunere sıkıyon bişi demio xd
Yeni açılmış değilde zaten açık charlarda yapabilsek full goliyle öle başlayıp gidip dalardım

Yeni açılmış değilde zaten açık charlarda yapabilsek full goliyle öle başlayıp gidip dalardım![]()
aynen makara olurdu gidip Korsan uber kris falan keserdik

