mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

PBDO-BOT Task İstekleri -MacTavish87-

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan MacTavish87
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 305
  • Görüntüleme Görüntüleme 21K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Alpha'da , Beta'da , Gamma'da , Nekdar Güvenebiliriz bu PDBO-Bot'a?

Ve Zeta Felan Yapıyormu Bu PDBO-Bot.
 
Selamn Aleykum KardeşLer.
Kardeş Senden İstediğim 1 6 Da Kristallon Kesmesi Ve Kristallin
Pet Olsun Koruma Modu
x1 Sıksın plt 2026 aTsın.
5li Roket Yollasın.
Aslında task Yapmasını Tam Anlamıyla Biliyorm Fakat Mesafeyi Ayarlamayı Bilmiyorm Npc İle Aramda Ne Kadar OLması Gerektiğini Faln.
Bu Arada Kutu Faln Toplamasın. Ama Kargo Kutusu Toplaya Bılır Yapa Bilirse Promerıum a Dönüştürsün.
Anlaşılsın Diye Biraz Uzun Yazdm K.bakma :D Kolay Gelsin
En Geç Ne Zaman Olr Ve Kristallonu Hangi Gemiyle Kesersem Kesiyim Bana Sıkamasın.
Ona Göre Gemi Alıcam Çünkü
 
Selamn Aleykum KardeşLer.
Kardeş Senden İstediğim 1 6 Da Kristallon Kesmesi Ve Kristallin
Pet Olsun Koruma Modu
x1 Sıksın plt 2026 aTsın.
5li Roket Yollasın.
Aslında task Yapmasını Tam Anlamıyla Biliyorm Fakat Mesafeyi Ayarlamayı Bilmiyorm Npc İle Aramda Ne Kadar OLması Gerektiğini Faln.
Bu Arada Kutu Faln Toplamasın. Ama Kargo Kutusu Toplaya Bılır Yapa Bilirse Promerıum a Dönüştürsün.
Anlaşılsın Diye Biraz Uzun Yazdm K.bakma :D Kolay Gelsin
En Geç Ne Zaman Olr Ve Kristallonu Hangi Gemiyle Kesersem Kesiyim Bana Sıkamasın.
Ona Göre Gemi Alıcam Çünkü
güzel task istemissin :D
 
Selamn Aleykum KardeşLer.
Kardeş Senden İstediğim 1 6 Da Kristallon Kesmesi Ve Kristallin
Pet Olsun Koruma Modu
x1 Sıksın plt 2026 aTsın.
5li Roket Yollasın.
Aslında task Yapmasını Tam Anlamıyla Biliyorm Fakat Mesafeyi Ayarlamayı Bilmiyorm Npc İle Aramda Ne Kadar OLması Gerektiğini Faln.
Bu Arada Kutu Faln Toplamasın. Ama Kargo Kutusu Toplaya Bılır Yapa Bilirse Promerıum a Dönüştürsün.
Anlaşılsın Diye Biraz Uzun Yazdm K.bakma :D Kolay Gelsin
En Geç Ne Zaman Olr Ve Kristallonu Hangi Gemiyle Kesersem Kesiyim Bana Sıkamasın.
Ona Göre Gemi Alıcam Çünkü
Başka başka ?? :D
 
lordakia-straunur onların bossları (adlarını tam yazamadım ama sen anlamışsındır)
1-2 de kasılsın-kutuda toplasın
confi 1 de yapsın x2 kullansın (roket kullanmayı engelleyebiliyosan engelle engelleyemiyosan PLT-2026 kullansın)
can %75 olunca kaçsın

1 tane daha var
1-2 de kutu toplasın görünmezlik alsın vede şu yeni çıkan kırmızı topları toplasın confi 2 kullansın
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst