HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Evet arkadaşlar bunu farkettim sonunda
aegisle golinin arasında pek bir fark yok
tabi özellik dışında az önce aegisle dolaşırken 1 havoc bir goli full lf3 adam bana 10 k 10 k çaktı x3 le düşünün
açtım kalkanları öyle dalaşıyoruz bende x3 e aldım 10 k 10 k sonra özellik açtı sinirlendim bi kalkan yenilemesi yaptım adam kalkanı indirene kadarzaten zaman geçti adamın 1. kalkan bitti
benim hala kalkan duruyordu adam sab la onu indirdi sonra 2. kalkana geçtik adam yine sab kullandı ben x3 le devam sonunda benim kalkan bitti cana işlemeye başladı can doldurmayı açtım hani ortaya bişey bırakıyorda 20 k can veriyorya işte ondan
adam zar zor canı indirmeye başladı sonra bir tane daha can yenilemesi yaptım
adam canımı indiremedi sonra kalkan yüklenmesi doldu bi bastım 15 k 15k
adam artık x4 le dalmaya başladı ama nafile adam 50 k can kala kaçmaya başladı hızları promeriumla güncelleyince bir saniyede yakaladım ve orda rsb ile bom yani
full+full elit goliyi full+full aegisden özellikleri sayesinde aegis çok önde gidiyor düşünün adam sizin canı indiremiyor ve siz 100 k yı çakıyorsunuz adam bom
:l04::l04: umarım hepsini okumuşsunuzdur anı gibi oldu roman yazdım 
aegisle golinin arasında pek bir fark yoktabi özellik dışında az önce aegisle dolaşırken 1 havoc bir goli full lf3 adam bana 10 k 10 k çaktı x3 le düşünün
açtım kalkanları öyle dalaşıyoruz bende x3 e aldım 10 k 10 k sonra özellik açtı sinirlendim bi kalkan yenilemesi yaptım adam kalkanı indirene kadarzaten zaman geçti adamın 1. kalkan bitti
benim hala kalkan duruyordu adam sab la onu indirdi sonra 2. kalkana geçtik adam yine sab kullandı ben x3 le devam sonunda benim kalkan bitti cana işlemeye başladı can doldurmayı açtım hani ortaya bişey bırakıyorda 20 k can veriyorya işte ondan adam zar zor canı indirmeye başladı sonra bir tane daha can yenilemesi yaptım
adam canımı indiremedi sonra kalkan yüklenmesi doldu bi bastım 15 k 15k
adam artık x4 le dalmaya başladı ama nafile adam 50 k can kala kaçmaya başladı hızları promeriumla güncelleyince bir saniyede yakaladım ve orda rsb ile bom yanifull+full elit goliyi full+full aegisden özellikleri sayesinde aegis çok önde gidiyor düşünün adam sizin canı indiremiyor ve siz 100 k yı çakıyorsunuz adam bom
:l04::l04: umarım hepsini okumuşsunuzdur anı gibi oldu roman yazdım 
Full elitlere işlemiyo bende basıyorum bazıları 150 k giriyo
Sen de full elit olursan sorun yok

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 56
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 383
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 964
