HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar Point Blank te 1280x900 oynuyorum.Fakat monitör 1440x900 destekliyor.1440x900 yapamıyorum.Ultra ayarlarda oynatıyorum ama 1440x900 yapamıyorum.Hiç takılma falan yok.Hepsi en sonda NVİDİA Control Paneldeki ayarlar:
Not
BConfigden denedim oyuna girince 1024x768 yapıyor.
Ekran kartı:9600GT
Monitör:Samsung SyncMaster923NW
2600PRO ylada denedim 1440x900 e almıyo.
Bilen yardım edebilirmi lütfen??

Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Not
BConfigden denedim oyuna girince 1024x768 yapıyor.Ekran kartı:9600GT
Monitör:Samsung SyncMaster923NW
2600PRO ylada denedim 1440x900 e almıyo.
Bilen yardım edebilirmi lütfen??


Kardeş Point Blank Oyundayken Ayarlar Grafik Ordaki Çözünürlükleri Kullanabilirsin Diger Oyunun Kurulu Olduğu PbConfig Kısmındakilerin Bazilari İşe Yaramıyor
