Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Çözünürlük Sorunu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan jooix123
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar Point Blank te 1280x900 oynuyorum.Fakat monitör 1440x900 destekliyor.1440x900 yapamıyorum.Ultra ayarlarda oynatıyorum ama 1440x900 yapamıyorum.Hiç takılma falan yok.Hepsi en sonda NVİDİA Control Paneldeki ayarlar:

Not:PBConfigden denedim oyuna girince 1024x768 yapıyor.

Ekran kartı:9600GT

Monitör:Samsung SyncMaster923NW

2600PRO ylada denedim 1440x900 e almıyo.

Bilen yardım edebilirmi lütfen?? :(:(
 
Kardeş Point Blank Oyundayken Ayarlar Grafik Ordaki Çözünürlükleri Kullanabilirsin Diger Oyunun Kurulu Olduğu PbConfig Kısmındakilerin Bazilari İşe Yaramıyor
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst