berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

yeter :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan dexox
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 538
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ya fallahi yeter artık forumda 1 yorum bile yazmak için 1 saat bekliyorum bu kadardamı yavaş olur bir forum ya 2 aydır mahvettiniz forumu ya :l03: napıyorsunuz alt yapımış la ne alt yapısı forumu daha çok çökerttiniz internal errorlar bin türlü hata ohoo forum hatalara boğuldu bundan sonra yok birşeyleri ayarlıyoruz falan filan inanmam forumu yavaş yavaş çökertmeye doğru gidiyor şunuda demeyin okullar kapandı online sayımız arttı falan demeyin okullar kapanmadan öncede 1500 kişi aktif oluyordu şimdide anca 1500 kişi anca aktif oluyor yani forumun hitinde artma falan yok he online sayısı artar 3000 4000 çıkar tamam ozaman haklısınız ama yükselme yok onlada alakası yok yani o kadar sinir oluyorumki ana avrat küfür edicem en sonunda :l03: şimdi banda atarsınız ama gerçekler bunlar hiç bir şeyin düzeldiği yok.
 
Son düzenleme:
Ban atıcak bir sebep yok , Ağzını bozma sakin konuş , Adamlar senin meraklın değl hangi foruma gidersen git tüm güçleriyle çalısıyorlar düzeltmek için konu açınca bir faydan mı oldu hıza..
 
Ban atıcak bir sebep yok , Ağzını bozma sakin konuş , Adamlar senin meraklın değl hangi foruma gidersen git tüm güçleriyle çalısıyorlar düzeltmek için konu açınca bir faydan mı oldu hıza..


faydası olsun yada olmasın orası beni ilgilendirmez bu gün forumda 20 kere takılmalar oldu o ama öyle böyle değil 2-3 saat sürüyor forum kitleniyor sonra bekle 2-3 saat düzelmesini bekle böyle olmasa neden konu açayım bazen 1-2 saata sürüyor ama çok sinir bozuyor sayfa açarken 10 dakika 20 dakika yeter arkadaş nereye kadar sürecek bu rezillik.
 
Son düzenleme:
:D Bu Forum Arşivi Senin Bildiğin 20 Megabytlık VBulletin Forumlarından Değil , Ayrıca Senin İnternetdede Biraz Sıkıntı Var Heralde , Bende Çok Nadir Oluyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst