HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
REP KLAVUZU
ßy RedSimsek
Merhabalar.Burada size rep vermek konusunda bazı bilgiler vereceğim.
NOT:Anlattığım konuları resimlerde kutuların rengiyle boyadım.
İlk olarak rep vermek istediğiniz kişini Tm kartındaki bilgilerin altındaki küçük iconların olduğu bölüme geliyoruz
Rep Nasıl Verilir?
Burada bir terazi simgesi ve 2 diğer icon var.Bu simge rep vermek için kullanılan tuştur.Bana göre burada terazi simgesinin kullanılış sebebi karşı kişiye rep verirken aynı zamanda kendi repinden veriyor olmandır.Bu icona tıklıyoruz.
Burda kişinin puanlarını yani replerini vermek için açılan ekran geliyor.Bu dikdörtgen şeklindeki ekran rep vermek için olan ana ekrandır.
Bu bölümde rep verdiğimiz yani puan verdiğimizde kişinin görmesini istediğimiz mesaj yazıyor.Bu Mesaj fazla uzun olmamalı
Mesajımızı yazıyoruz.
Repi yollamak için ''Değerlendir'' butonuna tıklıyoruz.
Repimizi Yolladık!
Kazandığım Repleri,Yollayanları ve Yorumları Nasıl Görürüm?
Bu iş çok basittir.yollayanları görmek için ilk olarak imza ayarlarına gidiyoruz.
[COLOR="Red"Hiçbir değişiklik yapmadan İmzayı kaydet tuşuna basıyoruz[/COLOR]
[IMG]http://m.ak.fbcdn.net/a6.sphotos.ak/hphotos-ak-snc6/182499_436991479668526_487517725_n.jpg[/IMG]
[COLOR="red"]Ve işte karşımızda aldığımız repler.Burda rep alım tarihi,yollayanı hangi konuda olduğunu ve yorumunu görebiliyoruz.[/COLOR]
ßy RedSimsek
Merhabalar.Burada size rep vermek konusunda bazı bilgiler vereceğim.
NOT:Anlattığım konuları resimlerde kutuların rengiyle boyadım.
İlk olarak rep vermek istediğiniz kişini Tm kartındaki bilgilerin altındaki küçük iconların olduğu bölüme geliyoruz
Rep Nasıl Verilir?
Burada bir terazi simgesi ve 2 diğer icon var.Bu simge rep vermek için kullanılan tuştur.Bana göre burada terazi simgesinin kullanılış sebebi karşı kişiye rep verirken aynı zamanda kendi repinden veriyor olmandır.Bu icona tıklıyoruz.
Burda kişinin puanlarını yani replerini vermek için açılan ekran geliyor.Bu dikdörtgen şeklindeki ekran rep vermek için olan ana ekrandır.
Bu bölümde rep verdiğimiz yani puan verdiğimizde kişinin görmesini istediğimiz mesaj yazıyor.Bu Mesaj fazla uzun olmamalı
Mesajımızı yazıyoruz.
Repi yollamak için ''Değerlendir'' butonuna tıklıyoruz.
Repimizi Yolladık!
Kazandığım Repleri,Yollayanları ve Yorumları Nasıl Görürüm?
Bu iş çok basittir.yollayanları görmek için ilk olarak imza ayarlarına gidiyoruz.
[COLOR="Red"Hiçbir değişiklik yapmadan İmzayı kaydet tuşuna basıyoruz[/COLOR]
[IMG]http://m.ak.fbcdn.net/a6.sphotos.ak/hphotos-ak-snc6/182499_436991479668526_487517725_n.jpg[/IMG]
[COLOR="red"]Ve işte karşımızda aldığımız repler.Burda rep alım tarihi,yollayanı hangi konuda olduğunu ve yorumunu görebiliyoruz.[/COLOR]
Son düzenleme:
http://www.turkmmo.com/forum-kullanimi/551622-rep-nasil-verilir-guncellendi-14072011-a.html
Aynı Konu Önceden Verilmiştir
Aynı Konu Önceden Verilmiştir

imza kaydetmesine gerek yok direk kontrol paneli butonuna tıklayınca gözükür daha önce verildi kapatıldı
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
