berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Turkmmo Rep Klavuzu // RedSimsek

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RedSimsek
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 254
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

REP KLAVUZU
ßy RedSimsek

Merhabalar.Burada size rep vermek konusunda bazı bilgiler vereceğim.

NOT:Anlattığım konuları resimlerde kutuların rengiyle boyadım.

İlk olarak rep vermek istediğiniz kişini Tm kartındaki bilgilerin altındaki küçük iconların olduğu bölüme geliyoruz

Rep Nasıl Verilir?

603031_436963356338005_624422186_n.jpg


Burada bir terazi simgesi ve 2 diğer icon var.Bu simge rep vermek için kullanılan tuştur.Bana göre burada terazi simgesinin kullanılış sebebi karşı kişiye rep verirken aynı zamanda kendi repinden veriyor olmandır.Bu icona tıklıyoruz.

547086_436963416337999_1422190946_n.jpg


Burda kişinin puanlarını yani replerini vermek için açılan ekran geliyor.Bu dikdörtgen şeklindeki ekran rep vermek için olan ana ekrandır.

Bu bölümde rep verdiğimiz yani puan verdiğimizde kişinin görmesini istediğimiz mesaj yazıyor.Bu Mesaj fazla uzun olmamalı

428554_436963523004655_1454510405_n.jpg


Mesajımızı yazıyoruz.

Repi yollamak için ''Değerlendir'' butonuna tıklıyoruz.

Repimizi Yolladık!

Kazandığım Repleri,Yollayanları ve Yorumları Nasıl Görürüm?

Bu iş çok basittir.yollayanları görmek için ilk olarak imza ayarlarına gidiyoruz.

600954_436991336335207_1889595652_n.jpg


[COLOR="Red"Hiçbir değişiklik yapmadan İmzayı kaydet tuşuna basıyoruz[/COLOR]

[IMG]http://m.ak.fbcdn.net/a6.sphotos.ak/hphotos-ak-snc6/182499_436991479668526_487517725_n.jpg[/IMG]

[COLOR="red"]Ve işte karşımızda aldığımız repler.Burda rep alım tarihi,yollayanı hangi konuda olduğunu ve yorumunu görebiliyoruz.[/COLOR]
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst