berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Yang Bugu Kalkmış Serverler İçin // TumayB //

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan tumayb
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 53
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

TUMAYB İLE PARABUGU
Linkler Güncellenmiştir.
Arkadaşlar sistem oldukça kolay bazılarınız banka ile yapılan yang bugunu bilirsiniz şimdi sizlere bütün pvp serverlerde çalışan yang bugunu sunuyorum öncelikle yang bugu kaldırılmıştı sonradan biz pack yapıp yang bugunu çalıştırabıldık yani biz yapmadık yabancı siteden bulup biraz düzenlemeler yaptık.
Fazla konuşmadan hileyi sizlere sunayım sonrada anlatıma başlıyayım :) isteyen olursa,çok fazla tutulursa videolu anlatımda eklenecektir.

-------UNUTULMAMASI GEREKENLER-------
1-Serverin bankalı server olması gerek.
2-Bankaya para yatırmanız gerek.
3-Devamı kurulum (4) de sırasıyla okuyunuz.





---------------------KURULUM-------------------------

1-İndirdikten sonra yangbugu.exe ye tıklayıp setubu baslatınız.
2-setubun ıcındekılerı masaustune atınız.
3-Masaustunde olusan pack klasorunu metin2 nin kurulu oldugu yere atınız..
4-Oyuna giriniz sonradan <<<<<Aşağıyı Okuyun>>>>>>>>

İlk olarak bankalı oyunumuza giriyoruz belirli bir miktar para yatırıyoruz burası önemli arkadaşlar normalde bu para bugu calışmıyor ama bu pack bize çalışmasını sağlıyor.
Mesela bankaya 1000000yang (1m ) yatırdık,para çek bölümüne geliyoruz ondan sonra 1m yatırmıştık ya şimdi o parayı çekıyoruz ama 1000000 yang olarak deil -1000000 yang olarak bir bakmışız paramız bankada katlanmış.


-----NOT-----

1- Daha büyük miktarlarda yapabılırsınız.
2- 2milyar yang parayı geçmicek şekilde ayarlayın yoksa paranız 0 lanır.

-----KURULUMDAN RESİM-----

nefretli73.jpg


İYİ OYUNLAR...
İYİ FORUMLAR...
REP - EKSİK OLMAZSA SEVİNİRİM.
:)

 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst