HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar Ben Bir Konu Açıyorum Emek Veriyorum Ertesi Gün 3-4 Yorum.Ve 2 gün sonra moderatörün TEKİ gelip konuyu çalıyor ve onunki sabit oluyor buyrun kanıtları hemde 2 TANE
1.Si
Al Bak Sabitteki Konu:http://www.turkmmo.com/mustafa-kemal...af-arsivi.html
2012 3.Ayında Açılmış
Al Benim Konum:http://www.turkmmo.com/mustafa-kemal...af-arsivi.html
2011 9. ay Arada 6 Ay Fark Var Utanın Artık Onunki Sabitte Çalıntı Oluncamı Sabit Oluyor Lütfen O Konu Sabitten Çıksın ve Hakedenlerinki Sabite Konsun..!
2.Sİ
SABİTTEKİ KONU:http://www.turkmmo.com/bilgisayar/1710625-ekran-karti-secilmesinde-bilinmesi-gerekenler-l.html
2011 11. ayın 30 unda açılmıs
Benim KONUM:http://www.turkmmo.com/bilgisayar/1495127-ekran-karti-seciminde-bilinmesi-gerekenler.html
2011 8.ayın 17 sinde açılmış
Arkadaşlar Haklı Değilmiyim Bu Konuda Orda Tarihleri Yazıyor Adaletmi Oluyor Şimdi Bu Bazı Moderatörlerde Kendilerini Birşey Sanmasınlar...Moderatör Olduk Diye SANKİ BANA TÜRKİYENİN BAŞBAKANI Oldunuz..!!!:ka10::ka10:
1.Si
Al Bak Sabitteki Konu:http://www.turkmmo.com/mustafa-kemal...af-arsivi.html
2012 3.Ayında Açılmış
Al Benim Konum:http://www.turkmmo.com/mustafa-kemal...af-arsivi.html
2011 9. ay Arada 6 Ay Fark Var Utanın Artık Onunki Sabitte Çalıntı Oluncamı Sabit Oluyor Lütfen O Konu Sabitten Çıksın ve Hakedenlerinki Sabite Konsun..!
2.Sİ
SABİTTEKİ KONU:http://www.turkmmo.com/bilgisayar/1710625-ekran-karti-secilmesinde-bilinmesi-gerekenler-l.html
2011 11. ayın 30 unda açılmıs
Benim KONUM:http://www.turkmmo.com/bilgisayar/1495127-ekran-karti-seciminde-bilinmesi-gerekenler.html
2011 8.ayın 17 sinde açılmış
Arkadaşlar Haklı Değilmiyim Bu Konuda Orda Tarihleri Yazıyor Adaletmi Oluyor Şimdi Bu Bazı Moderatörlerde Kendilerini Birşey Sanmasınlar...Moderatör Olduk Diye SANKİ BANA TÜRKİYENİN BAŞBAKANI Oldunuz..!!!:ka10::ka10:
Sorunları büyütmeden ilk olarak şikayetçi olacağınız kişiyle konuşun. Bilerek yapmamış olabilir.
Yönetim üyelerinden şikayetlerinizi admine özel mesaj ile bildirin. Buraya konu açmakla elinize birşey geçmez. Ek olarak üslubunuza da dikkat etmeniz konusunda uyarıyorum.
Sizi burada zorla tutmuyoruz, şikayetiniz varsa gidin düzgünce anlatın adminimize.
Yönetim üyelerinden şikayetlerinizi admine özel mesaj ile bildirin. Buraya konu açmakla elinize birşey geçmez. Ek olarak üslubunuza da dikkat etmeniz konusunda uyarıyorum.
Sizi burada zorla tutmuyoruz, şikayetiniz varsa gidin düzgünce anlatın adminimize.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 139
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 376
- Görüntüleme
- 12K
- Cevaplar
- 150
- Görüntüleme
- 5K
