HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba Benim Adım Emre, 16Yaşındayım, Galatasaraylıyım, Forumu 2Senedir Takip ediyorum, Amacım Turkmmo'nun Sahibi olmak :m06: , Şaka şaka Adminler Rahatsız olmayın
, Metin2'yle tanışmam aslında çok tuhaf yani arkadaşlar oynuyodu ya olum çocuk oyunu falan filan dedik bir başladık .. bırakamadık 
Counter , Wolfteam , Rakion , s4 herşeyi oynadım ama dönüp dolaşıp metin2 ye geri sarıyoruz
Şu an Örümcek Adam 2 yi oynuyorum sıkıntıdan falan değil harbi sarıyor :016: yalnız pumalı bölüm var kaçıcana bekliyor orda ya :ka10:
Nese Fazla uzattım ama samimiyimdir bundan kaynaklanıyor heralde.
Hayırlı Forumlar :ka19:
, Metin2'yle tanışmam aslında çok tuhaf yani arkadaşlar oynuyodu ya olum çocuk oyunu falan filan dedik bir başladık .. bırakamadık 
Counter , Wolfteam , Rakion , s4 herşeyi oynadım ama dönüp dolaşıp metin2 ye geri sarıyoruz
Şu an Örümcek Adam 2 yi oynuyorum sıkıntıdan falan değil harbi sarıyor :016: yalnız pumalı bölüm var kaçıcana bekliyor orda ya :ka10:Nese Fazla uzattım ama samimiyimdir bundan kaynaklanıyor heralde.
Hayırlı Forumlar :ka19:

