mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Holosko Gidiyor mu ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan emolcan2
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 110

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Beşiktaş'ımızda geçtiğimiz sezon eleştirilerin hedefinde olan isimlerden biri olan Holosko, takımdaki geleceği hakkında konuştu.

Beşiktaş'ın içinde bulunduğu ekonomik darboğaz nedeniyle yerli ve yabancı oyuncular takımdan ayrılmanın planlarını yaparken Siyah-Beyazlılar'ın Slovak ismi Filip Holosko'dan yüreklere su serpecek bir açıklama geldi.

Beşiktaş formasına aşık olduğunu belirten Holosko, "Yönetim beni göndermedikten sonra kendim hiçbir yere gitmem" ifadelerini kullandı.

- "UZUN YILLAR BURADAYIM" -

Uzun yıllar Beşiktaş'ta forma giymek istediğini belirten Holosko, "Jübilemi burada yapmak istiyorum" dedi.

Bu arada Beşiktaş'ın genç file bekçisi Cenk Gönen, geçen sezon beklentilerin altında kaldığını belirterek, "Yeni sezonla bambaşka bir Cenk izlettireceğim. Kendimi affettireceğim" diyerek önümüzdeki sezon hakkında iddialı açıklamalarda bulundu.


Takvim
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst