HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Forum zarar görmez forum burada tanıtım yapıyor olanları çıkarıyor. Katagoriler forum üyelerinin isteklerine göre açılıyor. Firmalar kaybolsa bile Turkmmonun hiti %2 düşer turkmmo büyük bir forum arkadaşlar
Katılıyorum.
Ya bırakın ya . GameForge firması çok büyük bir firmadır . Herhangibi mahkeme kararı olmadan bilgilendirme maili atmaz . olacaklar için . bu bir fake mesaj gibi geliyor bana . Böyle birşey olmuş olsaydı Şuan ADı geçen bilişimin Tüm sunucularına el konulurdu . Butür bilgiler mail yolu ile gelmez vede yapılacak işlem önceden bildirilmez. suç üstü yapılması için bir anda mahkeme kağıdı . ihtiyati tedbir kararı konularak sunuculara el konulurdu .
Belgeleri yakın zamanda sunacağım beklemede kalın.
Konuyu takip ediyorum. Özel mesaja bakarsanız sevinirim.
Forum zarar görmez forum burada tanıtım yapıyor olanları çıkarıyor. Katagoriler forum üyelerinin isteklerine göre açılıyor. Firmalar kaybolsa bile Turkmmonun hiti %2 düşer turkmmo büyük bir forum arkadaşlar
Demek istediğim metin2 vps dedicated arıyorum & şikayetleri & mt2 game hosting
& mmomt2 & mmomt2 kurallar & mmomt2 vs vs vs
Metin2 pvp kurulumu & metin2 pvp gm arıyorum
metin2 pvp tanıtımı vs vs vs gereksiz olucak mmomt2 de kapanıcak :m08:
neden bu bölümü kesip atıyorsun cevaplarken?
Birşey daha var bi kaçtanesi demişki Gameforge Türkiyeye vergi veriyor gamesultan var fatura kestiriyorlar falan filan. Şunu belirteyimki gamesultan denilen şirket Kıbrıs merkezli bir şirket,sitedir ve banka hesaplarıda dahil olmak üzere Kıbrısta'dır. Mobil ödeme ile alınan Ep'lerde yapılan kesintilerde GSM şirketlerine gitmektedir. Onlarda kendi vergilerini vermektedirler. Paypal ve kredi kartları ile alınan Ep'lerede hiçbir şekilde vergi ödememektedirler. Açıkçası bu ülkeye kuruş vergi bırakmayan bir şirket işlem yapmaya kalksa bile önce Türkiye'den değil kendi ülkesinden başlar. Dünya çapında pvp serverlar varken buradaki serverlar ile uğraşmazlar. Önce onları bitirmeye çalışırlar ki Türkiye'de böyle birşey yapmaya kalksalar bile anca hava alırlar. Madem istemiyorlardı dosyaların paylaşımına izin vermeyeceklerdi. Bu dosyaları ilk Çinliler paylaştı yada Koreliler bilmiyorum ve geliştirile geliştirile bu hale getirildi. Diğer ülkelerde Türkiye'de falan. Ancak çıkardıkları yeniliklerin (phoenix,tarihçi,niyetli vatandaş yada beyaz aslan gibi) iki gün sonra dışarı sızmasını nasıl açıklayacaklar. Bu questleri packleri illaki birileri paylaşıyor. Alman olsun Türk olsun Kore'li olsun Çin'li olsun. Önce kendi içlerindeki çatlakları gideremedikten sonra akşama kadar takip başlatsınlar. Hiçbir halt yiyemezler. Bu işlerden Dünya çapında milyon dolarlar kazanan bir şirket (Gameforge'un bütün oyunlarını kastediyorum) böyle küçük çaplı işlere kendi elleriyle mail yazarak uğraşmazlar. Biz açmasak bile elin Alman'ı ben bu dosyaları kendim yazdım bu filesleri yazdım deyip ispatladığı anda yine ellerinde patlayacaktır. Bu ülkede sadece mobil ödeme için vergi levhası alan ve kendini küçük bir şirket gösterip çuvallarla parayı yurtdışına götürenler kendilerinin şikayet edileceğini bile bile bu işe kalkışmazlar. Metin2TR oyuncu kaybediyomuş bizene adam gibi ilgilensinlerde kaybetmesinler. Userdan çok bot var. Yang satıcılarının para kazanma kapısı haline gelmiş. 3 ayda bir takım lideri değiştiren. Kendi GM'lerini yetkililerini dahi zapt edemeyen içerindeki kavgaya son veremeyen 3 ayda bir server açıp ondan sonrada oyuncu kaybeden bir şirket gelecekde diğer pvpleri kapatmak için harekete geçicek. Yok canım 

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 17
- Görüntüleme
- 1K
- Kilitli
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 329
- Kilitli
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 305
- Kilitli
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 327
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 298
