HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
![]()
Oyun Vps Olarak Sat Kazan Sistemini Başlattık.
Oyun Paketlerimizden Satarak Sizde Kazanın, Müşteri hesabımıza ödeme yapar yapmaz ister kontor ister nakit olarak kazancınız hesabınıza aktarılsın!
Müşteri Alış Fiyatı Sizin Kazancınız
1 GB Metin2 - 50 TL ==> 10 TL
1.5GB Metin2 - 60 TL ==> 15 TL
2 GB Metin2 - 70 TL ==> 15 TL
3 GB Metin2 - 100 TL ==> 20 TL
4 GB Metin2 - 120 TL ==> 30 TL
* Şartlar
-Sat kazan sistemine dahil olmak üzere ilk alışverişinizde en az 2 pvp siparişi vermek zorundasınız. Ödeme bildirimi yaparken müşterinin bilgilerini doldurmanız not kısmınada kendi tc kimlik numarasını ve email adresinizi yazmak zorundasınız .ilk siparişinizden sonra adınız sat kazan sistemine kaydedilecektir. daha sonra tek tek pvp satabilirsiniz.
-İlk Siparişinizden sonra Sat kazan sisteminde size bir adet promosyon kodu verilecektir. bu promosyon kodunu ödeme bildirmine girildiğinde satış kazancınız direk hesabınıza gececektir.
-Tüm ödemelerin oyunvps.com hesap numaralarına yatması gerekmektedir. bizim hesap numaralarımıza yatmayan ödemelerden ve satışlardan sorumluluk kabul etmeyiz.
-Bizim adımıza msn açıp satış yapmak yasaktır. satışlarınızı tavsiye niteliğinde yapabilirsiniz. Forumlarda reklam yapabilirsiniz. satın alacak kişilere ödeme bildirimi yaparken size verilen promosyon kodunu girmelerini söyleyebilirsiniz. ilk satıştan sonra promosyon kodu girilmeyen satışlardan prim alamazsınız. lütfen buna özen gösterelim
- Siz ve müşterileriniz oyunvps.com sitesinde bulunan hizmet sözleşmesini kabul etmiş sayılır.
Daha ayrıntılı bilgi için: oyun@oyunvps.com msn adresini ekleyebilirsiniz.
Böyle Baylikmi Olur ya..

Satış ortaklığı başlatmanız güzel ancak bu bölüm metin2 vps dedicated satış bölümü. bu konuyu satış konunuza eklemeniz daha yararlı olucaktır. muhtemelen birazdan birisi bildiricek ve konu kilitlenicek.
bildirildi
:m08::m08::m08:
Pes artık

Sistem güzel olmuş.
:m08::m08::m08:
Pes artık
Sistem güzel olmuş.
Benim o sistemle alakam yok. kendi düşüncelerimle bir mesaj attım ve feridun görüp bildirmiş. yazısını görünce bende güldüm :m08::m08:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 77
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 104
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 105
- Kilitli
- Cevaplar
- 95
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 178
- Görüntüleme
- 8K

