HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Çarı kasması
Bu arada Paladin Artix'i seçmeyi düşünüyorum.
ben kasarım ne kascaz lvl rank legıon token yoksa hepsımı
artix 2012'de kayıt olmuş ve aqw bölümündeki kimse onu sevmiyor ve ben 2009'da üye oldum artix dışında herkes seviyor ve güveniyor
artix 2012'de kayıt olmuş ve aqw bölümündeki kimse onu sevmiyor ve ben 2009'da üye oldum artix dışında herkes seviyor ve güveniyor
caro ben senı sevıyorum <3 ve sız benı sahtekar yerıne koydunuz
Ben herkesi seviyorum. Caro yuda Paladin Artix ide ikisinin de bir kötülüğünü görmedim :ka19:
Ben herkesi seviyorum. Caro yuda Paladin Artix ide ikisinin de bir kötülüğünü görmedim :ka19:
eyw bende senı sev ıyorum


