HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Güncel Lütfen
kardeş konu alıntı malıntı anasını satıyım ben otopack katili olucam otopack i kurdum fakat oto pack packleri indiriyo %100 oldunmu otopack programı kendiğinden kayboluyo ben kapatmadığım halde şuna bi el atın kardeş yaaaa
Konu için teşekkürler.Ancak alıntı bir konu.Bu sistem çalışıyor evet doğru ama tek bir sorunu var her şeyi doğru yapıyorum ama pack falan iniyor oyuna girdiğimde ID ve Şifre yazma bölümü aktif olmuyor.Bir şey yazıp giriş yapamıyorsun:S
kardesim calısan bir exe dosyasını ftp ye at filezilaya yani ordan sonunda exe yi bin yap onu kullan ayrıca alıntı olabilecegini belirttim ve özür diledim neyin davasındasınız anlamadım ?
Yorum icin tskteşekkürler![]()
yorum icin tskTeşekkürler Güzel Paylaşım
kardeş konu alıntı malıntı anasını satıyım ben otopack katili olucam otopack i kurdum fakat oto pack packleri indiriyo %100 oldunmu otopack programı kendiğinden kayboluyo ben kapatmadığım halde şuna bi el atın kardeş yaaaa
msn ekle gerekli yardımı yapayım
kardeşim bir konuyu anlamadım bana özel msj atarmısın
cok fazla öm geliyor hangi birine bakıyım msnden ulasın lütfen
msn konunun icinde var
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 69
- Görüntüleme
- 3K
- Kilitli
- Cevaplar
- 80
- Görüntüleme
- 12K
- Cevaplar
- 58
- Görüntüleme
- 9K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 973
