HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
1-)İndirdiğiniz .Rar'ı Çıkartarak İçine Girip, "AutoIt v3 - Setup" İsimli Programı Kurunuz.
2-)"roxymt2 - Degistirin ismini" İsimli Dosyayı "WordPad" İle Açıp, Ctrl+f Yapıp Şu Sözcükleri Aratınız;
1]Site İsmi ve Pack Dizini Yazın Örnek:
2]PvP İsmi Otomatik Pack Yükleyici
3]PvP İsmi Otomatik Pack Yükleyici Başlatılıyor
4]PvP İsmi Otomatik Pack Yükleyici Tamamlandı! | Oyuna Başlayabilirsiniz.. İyi Oyunlar Dileriz..
5]Roxy Mt2
Bu Sözcükleri Aratıp Kendinize Göre Düzenleyiniz..
Not:"roxymt2.bin" Yazısını Düzenlerken, ".bin" Yazısını Silmeyiniz..
3-)Çıkardığınız Klasörün İçindeki "PvPismi" BIN Dosyasının İsmini "WordPad" İle Açıp Düzenlediğiniz Dosyanın En Sonuna, Yani ".bin" Yanına Ne Yazdıysanız Onu Yazınız.
Not:".bin" Yazmayınız.
4-)"pack" Klasörüne Girip, "filelist" Metin Belgesini Açınız. Hangi Pack'ların İnmesini İstiyorsanız O Packın İsmini Yazınız.
Örnek: pack/root.epk pack/root.eix - Gibi..
5-)"filelist" Metin Belgesini Ayarladıktan Sonra "filelist" e Yazdığınız Pack İsimlerini "pack" Klasörüne Atınız.
6-)Pack'ları Ayarladıktan Sonra, FTP'ye Gelerek "WordPad"a Hangi Dizini Yazdıysanız, O İsimde Klasör Oluşturun. [Örnek: pack] Oluşturduğunuz Klasörün İçine, Ayarladığınız "pack" Klasörünün İçindekilerini Atınız.
7-)"WordPad"la Ayarladığınız Dosyayı Uygulama Yapcaksınız yani [.exe"]
"AutoIt v3" Programını Nereye Kurduysanız O Dizine Giderek;
Aut2Exe > Aut2exe ' Açınız.
Program Açıldıktan Sonra, İlk Başta Olan Uzun Kutucuğun Yanındaki "Browse"ye Tıklayınız.
Tıkladıktan Sonra İndirdiğiniz Dosyayı Nereye Çıkardıysanız O Dizine Giderek, "WordPad" İle Ayarladığınız Dosyayı Seçiniz.
Programdan, En Alttaki Uzun Kutucuğun Yanındaki "Browse"ye Tıklayın ve Kendinize "İkon" Seçiniz.
Bu 2 Aşamayı Yaptıktan Sonra, Alttan "Convert"e Tıklayınız Bi Süre Bekleyiniz ve "Conversion comptlete" Uyarısı Gelince Tamam'a Basıp, Çıkardığınız Dosya Dizinine Gidiniz.
Yaptığınız Uygulamayı[.exe]'yi ve BIN Dosyasını Kopyalayarak veya Sürükleyerek, Metin2 Dizinine Atınız.
Sonra Uygulamayı[.exe]'yi Açınız.
Otomatikmen Pack'ları Yüklicektir..
NOT:Oto Pack'taki Siyah Ekrandaki Yazıları Düzenlemek İçin, FTP'ye Attığınız, "patch" Dosyasını "Wordpad veya Not Defteri" ile Açarak Düzenleyiniz, Oto Packa Yansıcaktır
)
Eğer Bi Hata Alıyorsanız Bilinki Biryerde Kesinlikle Yanlış Yapmışsınızdır..
2.ci Bir Hata;
?????? Gibi Hatalar Alıyorsanız, Metin2TR'ye Girip Serverleri Gördükten Sonra Çıkıp, Uygulamayı[.exe] ve BIN Dosyasını Tekrar Atıp Pack'ların Yüklenmesini Bekleyiniz..
Eğer Yapamadığınız Biryer veya Çözemediğiniz Bir Hata Olursa Şu Adreslerden Bildiriniz;
shampooo_42@hotmail.com
Yardımcı Olduysam , İşinize Yaradıysa Ne Mutlu Bana
| Bir Teşekkür ve İçinizdende Olsa "ALLAH RAZI OLSUN" Kelimesi Benim İçin Yeterlidir.
Önemli NOT= Alıntı olabilir arkadaslar bende vardı sadece upload ettim alıntı yaptıysam yaptıgım arkadasdan özür dilerim
Not 2= Yogun istek üzerine actım diger otopack konularının linki kırık olarak tespit edildi
Link
rar sifresi = utkucanlar
2-)"roxymt2 - Degistirin ismini" İsimli Dosyayı "WordPad" İle Açıp, Ctrl+f Yapıp Şu Sözcükleri Aratınız;
1]Site İsmi ve Pack Dizini Yazın Örnek:
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
2]PvP İsmi Otomatik Pack Yükleyici
3]PvP İsmi Otomatik Pack Yükleyici Başlatılıyor
4]PvP İsmi Otomatik Pack Yükleyici Tamamlandı! | Oyuna Başlayabilirsiniz.. İyi Oyunlar Dileriz..
5]Roxy Mt2
Bu Sözcükleri Aratıp Kendinize Göre Düzenleyiniz..
Not:"roxymt2.bin" Yazısını Düzenlerken, ".bin" Yazısını Silmeyiniz..
3-)Çıkardığınız Klasörün İçindeki "PvPismi" BIN Dosyasının İsmini "WordPad" İle Açıp Düzenlediğiniz Dosyanın En Sonuna, Yani ".bin" Yanına Ne Yazdıysanız Onu Yazınız.
Not:".bin" Yazmayınız.
4-)"pack" Klasörüne Girip, "filelist" Metin Belgesini Açınız. Hangi Pack'ların İnmesini İstiyorsanız O Packın İsmini Yazınız.
Örnek: pack/root.epk pack/root.eix - Gibi..
5-)"filelist" Metin Belgesini Ayarladıktan Sonra "filelist" e Yazdığınız Pack İsimlerini "pack" Klasörüne Atınız.
6-)Pack'ları Ayarladıktan Sonra, FTP'ye Gelerek "WordPad"a Hangi Dizini Yazdıysanız, O İsimde Klasör Oluşturun. [Örnek: pack] Oluşturduğunuz Klasörün İçine, Ayarladığınız "pack" Klasörünün İçindekilerini Atınız.
7-)"WordPad"la Ayarladığınız Dosyayı Uygulama Yapcaksınız yani [.exe"]
"AutoIt v3" Programını Nereye Kurduysanız O Dizine Giderek;
Aut2Exe > Aut2exe ' Açınız.
Program Açıldıktan Sonra, İlk Başta Olan Uzun Kutucuğun Yanındaki "Browse"ye Tıklayınız.
Tıkladıktan Sonra İndirdiğiniz Dosyayı Nereye Çıkardıysanız O Dizine Giderek, "WordPad" İle Ayarladığınız Dosyayı Seçiniz.
Programdan, En Alttaki Uzun Kutucuğun Yanındaki "Browse"ye Tıklayın ve Kendinize "İkon" Seçiniz.
Bu 2 Aşamayı Yaptıktan Sonra, Alttan "Convert"e Tıklayınız Bi Süre Bekleyiniz ve "Conversion comptlete" Uyarısı Gelince Tamam'a Basıp, Çıkardığınız Dosya Dizinine Gidiniz.
Yaptığınız Uygulamayı[.exe]'yi ve BIN Dosyasını Kopyalayarak veya Sürükleyerek, Metin2 Dizinine Atınız.Sonra Uygulamayı[.exe]'yi Açınız.
Otomatikmen Pack'ları Yüklicektir..

NOT:Oto Pack'taki Siyah Ekrandaki Yazıları Düzenlemek İçin, FTP'ye Attığınız, "patch" Dosyasını "Wordpad veya Not Defteri" ile Açarak Düzenleyiniz, Oto Packa Yansıcaktır
)Eğer Bi Hata Alıyorsanız Bilinki Biryerde Kesinlikle Yanlış Yapmışsınızdır..
2.ci Bir Hata;
?????? Gibi Hatalar Alıyorsanız, Metin2TR'ye Girip Serverleri Gördükten Sonra Çıkıp, Uygulamayı[.exe] ve BIN Dosyasını Tekrar Atıp Pack'ların Yüklenmesini Bekleyiniz..
Eğer Yapamadığınız Biryer veya Çözemediğiniz Bir Hata Olursa Şu Adreslerden Bildiriniz;
shampooo_42@hotmail.com
Yardımcı Olduysam , İşinize Yaradıysa Ne Mutlu Bana
| Bir Teşekkür ve İçinizdende Olsa "ALLAH RAZI OLSUN" Kelimesi Benim İçin Yeterlidir.Önemli NOT= Alıntı olabilir arkadaslar bende vardı sadece upload ettim alıntı yaptıysam yaptıgım arkadasdan özür dilerim
Not 2= Yogun istek üzerine actım diger otopack konularının linki kırık olarak tespit edildi
Link
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
rar sifresi = utkucanlar
Daha Önceden Paylaşımlış Bir konu ama Zaten Belirtmişsin
Edit : Güzel Konu ..
bilmiyorum daha önceden paylasılıp paylasılmadıgını kendi yedeklerimden bulup upload ettim ö m lerden dolayı actım zaten bu konuyu tsk yorum icin
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 69
- Görüntüleme
- 3K
- Kilitli
- Cevaplar
- 80
- Görüntüleme
- 12K
- Cevaplar
- 58
- Görüntüleme
- 9K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 973

