HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar BoSsTer adlı UZMAN üyeliğim bir tür trojan ile çalındı (Keylogger olabilir).Çok uğraşmıştım fakat hesabımı ele geçiren şahsiyetsiz ablalarıma,abilerime,kardeşlerime küfür etmiş.Konuları veya mesajları düzenlemek için uğraştım fakat çok geçti.Msn ve şifre değişmeme rağmen hala hesabımdaydı.Artık BoSsTer banlıydı....
Şimdi ise sıfırdan başlangıç yapıyorum :ka19:
Adım:Mustafa
Yaşım:15
Nereliyim:İzmir
İlk forumu keşfedişim crossfire hack içindi.Ekim 2011
Şimdiden memnun oldum :ka19:
Şimdi ise sıfırdan başlangıç yapıyorum :ka19:
Adım:Mustafa
Yaşım:15
Nereliyim:İzmir
İlk forumu keşfedişim crossfire hack içindi.Ekim 2011
Şimdiden memnun oldum :ka19:
Hoşgeldin, umarım tekrar yaşatmazsın bize butür üzücü olayları.
Yorum için teşekkürler fakat ne gibi üzücü olaylar yaşıcaksın ?
Hoşgeldin tekrardan.
Teşekkürler
