OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

BoSsTer Back !

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Chrom
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 29
  • Görüntüleme Görüntüleme 974

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bir dost olarak söylüyorum bunları sakın yanlış anlama ;

Öncelikle geçmiş olsun hesabın için. Hesabının değişmesine rağmen sen bir takım "kötü" özelliklerini değiştirememişsin. Bu yazıda da gördüm açıkçası dikkatimi çekti. Her yaptıgın yorumda, her açtıgın konuda bir özelligini vurgulaman (bknz: "UZMAN" büyük harflerle) ve diger üyelerin emeklerini gereksiz görmen gerçekten Crossfire forumunda kötü tanınmana sebeb olmuştu. Bir abin olarak bu dediklerimi gözden geçirmeni istedim.

Tekrardan hoşgeldin..
 
Bir dost olarak söylüyorum bunları sakın yanlış anlama ;

Öncelikle geçmiş olsun hesabın için. Hesabının değişmesine rağmen sen bir takım "kötü" özelliklerini değiştirememişsin. Bu yazıda da gördüm açıkçası dikkatimi çekti. Her yaptıgın yorumda, her açtıgın konuda bir özelligini vurgulaman (bknz: "UZMAN" büyük harflerle) ve diger üyelerin emeklerini gereksiz görmen gerçekten Crossfire forumunda kötü tanınmana sebeb olmuştu. Bir abin olarak bu dediklerimi gözden geçirmeni istedim.

Tekrardan hoşgeldin..

Hoşbulduk.Yorumun için teşekkürler.Uzman üye olmak için çok uğraşmıştım.Birisi mahvedene kadar...Fakat UZMAN büyük harfle yazmam öyle boştan bir hesap olmadığı anlamına getirdim.

Ha bu arada "BoSsTer Back !" değil BoSsTer is Back ! olmalı. Geç olmadan düzeltirsen farkedilmeden gider :)

BoSsTer Back daya uygun bence :)


Hoşbulduk :rolleyes:
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Benzer konular

Geri
Üst