HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşalr alpmon's salad açmaya çalışıyorum dragon fable ama hileyi açtığımda kırmızı bir ekranda ''loading'' yazısı geliyor ve o şekilde kalıyor.
data ayarlarında settings kısmını ''
[Game]
Last=DF
strFileName=game12_0_1.swf
gameSwfName=game8_0.swf
LastQuality=High ''
yapmış olduğum halde sorunum çözülmedi yardımcı olur musunuz lütfen ?!?! ACİL ?!?!
data ayarlarında settings kısmını ''
[Game]
Last=DF
strFileName=game12_0_1.swf
gameSwfName=game8_0.swf
LastQuality=High ''
yapmış olduğum halde sorunum çözülmedi yardımcı olur musunuz lütfen ?!?! ACİL ?!?!
bunu yapman yeterli settingse bunları kopyala
[Game]
Last=DF
strFileName=game11_3_1.swf
gameSwfName=game9_2_0.sfw
LastQuality=High
[Game]
Last=DF
strFileName=game11_3_1.swf
gameSwfName=game9_2_0.sfw
LastQuality=High
Maalesef dostum sorunum çözülmedi hala aynı durumda.
Rica etsem kullandığın trainer'ı benle paylaşır mısın ??
Rica etsem kullandığın trainer'ı benle paylaşır mısın ??
Gene olmadı gene olmadı.
Ne yapsam olmuyor bir türlü çalışmıyorum kafayı yiyicem of
Ne yapsam olmuyor bir türlü çalışmıyorum kafayı yiyicem of

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 584
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 895
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 1K

