HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
SELAMIN ALEYKUM ARKADAŞLAR ,
HEPİNİZİN BİLDİĞİ GİBİ X7 MOUSE UN BİR ÇOK ÖZELLİĞİ VAR.BENDE BİR TANE ALMIŞTIM.ŞİMDİ CROSSFİRE A BAŞLADIM VE KULLAMAK İSTİYORUM.FAKAT KULLANAMIYORUM.MOUSE UMA UYGUN ÖZELLİKTEKİ OSCAR EDİTÖR Ü İNDİRDİM FAKAT MOUSE U BULMUYOR.TAKIP ÇIKARTIYORUM GENE BULMUYOR.ANLAYAMADIM.SONRA PC Yİ ALIRKEN GELMİŞTİ ZATEN MOUSE , KURDUM UYGULAMASINI.ONUDA ÇÖZEMEDİM.DERKEN BAKTIM İNDİRDİĞİM X7 OSCAR EDİTÖR UYGULAMASI WİNDOWS XP VİSTA UYGUNLUĞUNDAYMIŞ.BENİM BİLGİSAYARIM XP İDİ.FAKAT SONRASINDA WİNDOWS 7 YAPTIRDIM.ACABA BU YÜZDEN MOUSE U GÖRMÜYOR OLABİLİR Mİ ?PEKİ SORUN BU İSE BİR ARKADAŞIMIZ BANA UYGUN OSCAR EDİTÖR WİNDOWS 7 UYUMLU SÜRÜMÜNÜ ATABİLİR Mİ ?
MOUSE TİP : X-710F - MAX 1000dpi
LÜTFEN ARKADAŞLAR YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.
İYİ GÜNLER ...
HEPİNİZİN BİLDİĞİ GİBİ X7 MOUSE UN BİR ÇOK ÖZELLİĞİ VAR.BENDE BİR TANE ALMIŞTIM.ŞİMDİ CROSSFİRE A BAŞLADIM VE KULLAMAK İSTİYORUM.FAKAT KULLANAMIYORUM.MOUSE UMA UYGUN ÖZELLİKTEKİ OSCAR EDİTÖR Ü İNDİRDİM FAKAT MOUSE U BULMUYOR.TAKIP ÇIKARTIYORUM GENE BULMUYOR.ANLAYAMADIM.SONRA PC Yİ ALIRKEN GELMİŞTİ ZATEN MOUSE , KURDUM UYGULAMASINI.ONUDA ÇÖZEMEDİM.DERKEN BAKTIM İNDİRDİĞİM X7 OSCAR EDİTÖR UYGULAMASI WİNDOWS XP VİSTA UYGUNLUĞUNDAYMIŞ.BENİM BİLGİSAYARIM XP İDİ.FAKAT SONRASINDA WİNDOWS 7 YAPTIRDIM.ACABA BU YÜZDEN MOUSE U GÖRMÜYOR OLABİLİR Mİ ?PEKİ SORUN BU İSE BİR ARKADAŞIMIZ BANA UYGUN OSCAR EDİTÖR WİNDOWS 7 UYUMLU SÜRÜMÜNÜ ATABİLİR Mİ ?
MOUSE TİP : X-710F - MAX 1000dpi
LÜTFEN ARKADAŞLAR YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.
İYİ GÜNLER ...
