berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

X7 mouse oscar editör sorunu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Memo313233
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 8K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

SELAMIN ALEYKUM ARKADAŞLAR ,

HEPİNİZİN BİLDİĞİ GİBİ X7 MOUSE UN BİR ÇOK ÖZELLİĞİ VAR.BENDE BİR TANE ALMIŞTIM.ŞİMDİ CROSSFİRE A BAŞLADIM VE KULLAMAK İSTİYORUM.FAKAT KULLANAMIYORUM.MOUSE UMA UYGUN ÖZELLİKTEKİ OSCAR EDİTÖR Ü İNDİRDİM FAKAT MOUSE U BULMUYOR.TAKIP ÇIKARTIYORUM GENE BULMUYOR.ANLAYAMADIM.SONRA PC Yİ ALIRKEN GELMİŞTİ ZATEN MOUSE , KURDUM UYGULAMASINI.ONUDA ÇÖZEMEDİM.DERKEN BAKTIM İNDİRDİĞİM X7 OSCAR EDİTÖR UYGULAMASI WİNDOWS XP VİSTA UYGUNLUĞUNDAYMIŞ.BENİM BİLGİSAYARIM XP İDİ.FAKAT SONRASINDA WİNDOWS 7 YAPTIRDIM.ACABA BU YÜZDEN MOUSE U GÖRMÜYOR OLABİLİR Mİ ?PEKİ SORUN BU İSE BİR ARKADAŞIMIZ BANA UYGUN OSCAR EDİTÖR WİNDOWS 7 UYUMLU SÜRÜMÜNÜ ATABİLİR Mİ ?

MOUSE TİP : X-710F - MAX 1000dpi

LÜTFEN ARKADAŞLAR YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.

İYİ GÜNLER ...
 
Böyle sorun var nasıl çöze bilirim
 

Ekli dosyalar

  • os.PNG
    os.PNG
    197.7 KB · Görüntüleme: 0

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst