Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Serverdeki skill sorunumu çözene Gmlik(Ciddi)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan nozan11s
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 127
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar serverimde skill sorunu var öfkeyi açınca öfke açılyor fakat simgesi farklı ne yapabilirsiz buna bi ilgileniverseniz lütfen yani öfkede kılıccevirmenin resmi war ama öfke açılıyor. Diğer skillerde böyle yardım edin.
Muhtemelen Packle ilgili ama hangi packi düzenliyeceğimi bilmiyorum.

Yardım edene GM lik ayarlıyacağız o yüzden sağlam bir çözümle geliniz.


Buradanda kendiniz girip deneyebilmeniz için link hadi yardım edin bak

yakında .net siteye geçioz haberiniz olsun yeni açıldı.2012 files catacomb her şeyi var uzatmıcam isteyeden denesin görsün bitek skillerin simgelerinde problem war işte onu düzeltene Gm lik vereceğim

nightmt2.m2-original.org
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst