HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar serverimde skill sorunu var öfkeyi açınca öfke açılyor fakat simgesi farklı ne yapabilirsiz buna bi ilgileniverseniz lütfen yani öfkede kılıccevirmenin resmi war ama öfke açılıyor. Diğer skillerde böyle yardım edin.
Muhtemelen Packle ilgili ama hangi packi düzenliyeceğimi bilmiyorum.
Yardım edene GM lik ayarlıyacağız o yüzden sağlam bir çözümle geliniz.
Buradanda kendiniz girip deneyebilmeniz için link hadi yardım edin bak
yakında .net siteye geçioz haberiniz olsun yeni açıldı.2012 files catacomb her şeyi var uzatmıcam isteyeden denesin görsün bitek skillerin simgelerinde problem war işte onu düzeltene Gm lik vereceğim
nightmt2.m2-original.org
Muhtemelen Packle ilgili ama hangi packi düzenliyeceğimi bilmiyorum.
Yardım edene GM lik ayarlıyacağız o yüzden sağlam bir çözümle geliniz.
Buradanda kendiniz girip deneyebilmeniz için link hadi yardım edin bak
yakında .net siteye geçioz haberiniz olsun yeni açıldı.2012 files catacomb her şeyi var uzatmıcam isteyeden denesin görsün bitek skillerin simgelerinde problem war işte onu düzeltene Gm lik vereceğim
nightmt2.m2-original.org
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Soru
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 225
