HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
uyku modu sorunu var ya 10 yöntem denedim olmuyor 10dk sonra kapanıyor !
Resimlerdeki Zırhların Baazıları yok var ama görünmüoy r packını ne zmn paylaşacaksın
Saol.Güncell ++ Rep
OETC 'yi silersen parlama gider + GM Logosu orjinal olur. Su Taşı Kodu : /i 90005MaXim kardeş; Taraftar Zırhlarını giyebilmek için su taşı'nın kodu nedir acaba? ve Yükseltilmiş ve Takım zırhlarını giyince GM logosu bozuluyor. Bunun için çözüm bulabilirsen gerçekten başarılı bir alt yapın var demektir.Herşey tam bir bu 2 şey eksik.
SaolasınSabitlik !
Olumlu yorumun ve ss'n için teşekkür ederim.bu filesin bnce benzeri yok ve çalışmıyo diyenler içinde u fak bi ss
![]()
bu arada files indirildiği gibi hemen kullanılmıyo ufak ayarlamalar istiyo ama fileste bi dosyada bile hata bulamassınız
ve bu arada gözüme çarptı diye söleyim filesin game dosyasında pet sistemli gamelerde bilirsiniz asker at kağıdıyla at çağırınca başarısız diyodu o sorun yok sorunsuzca at çağırabiliyo![]()

Minyatür Zindanıbu yer neresı maxmi
Gerek yok alakasız.Kolay Kurulum anlatımını iyi oku ve dene direk kurarsın. İndirip kurmak istersen o başka.Arkadaşım. Şöyle Bir Durum Var. Fetch Komutları Çalışmaz. Neden ? Çünkü Files Maxmigame.tar ve mysql.tar dosyalarının içerisinde RARLANMIŞ ŞEKİLDE. Rardan Çıkarılacak Sonra Tekrar 7z Proğramı İle Tar Haline Getirilecek Öyle Atılacak Sunucuya. Bilgilendirme.
AynenHayir ne gerek war sorun yok.
Bazı kişilerde bu sorun oldu fakat sizin sunucunuza bağlı sanırım. Bazılarında hiç kapanmıyor. Mesela referans serverım hiç kapanmadı.uyku modu sorunu var ya 10 yöntem denedim olmuyor 10dk sonra kapanıyor !
Zırh'ın bir Tanesi yok. Oda Petleri çektiğim ss2deki onu önceden çektim. V.2 'de eklerim.Resimlerdeki Zırhların Baazıları yok var ama görünmüoy r packını ne zmn paylaşacaksın
SaolasınTeşekkürler server files son derece hızlı korktum yemin ederim![]()
330MB'dır.Bu Full pack kaç mb ayıptır sorması 220MB indi şuan devam ediyor ?![]()
SaolasınAynen mükemmel bişey yaaaa
SaolasınGüzelmişTeşekkürler.
Saolasıngüncel
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 23
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 2K
- Kilitli
- Cevaplar
- 733
- Görüntüleme
- 120K
