Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Cross Fire - Aggressive.?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan celil14
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 15
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Aggressive.?




Şunları belirtmek istiyorum .

:f08: Bizi bir çok kişi yabancı zannediyor . Fakat Biz TÜRK Clanıyız . Tüm TÜRK kardeşlerimizi clana bekliyoruz !
Clanımızda TeamSpeak³ bulunmaktadır.
Alımlar TS³ üzerindende yapılır ;)
Clan Kuralları :f15:
•Clan maçına çağırıldığında gelinmesi zorunludur.
•Clandan gelen mesajları cevaplamak zorunludur.
•Clan üyelerinin Hack ve benzeri illegal Programlar Kullanması Kesinlikle Yasaktır..!
•Clan maçlarından keyfi olarak kaçmak yasaktır.
•Üyeler arasında herhangi bir gerginlik ya da kavga olamaz hepimiz kardeşiz aramızda yabancı kimse yok.

*Clan kurallarımız katıdır ! Uyulmak zorunludur !


Evet arkadaşlar biz zaman zaman oda açarak 2 & 3 saat arası odalarda hep beraber oynuyoruz vaktimiz çok eğlenceli geçiyor . ( TS³ Sayesinde :) )

O odalardan kareler ;)








Günde en az 10 & 15 clan maçı yapıyoruz teamspeak³ kullananların clan maçında her zaman yeri vardır.
Yani clan maçlarında ts³ kullanan kullanıcının önceliği vardır.
Fakat clanımızda ki herkes aynı hak'lara sahip !

Clan maçından fotoğraf :)

* (Arkadaşlar biz bi çok maçı yeniyoruz ben bilgisiyarıma format atmıştım virüs yüzünden bu yüzden 1 ss var Clan maçından ) :(

Video



Gelelim önemli kısma eğer clanımızı beğenmişseniz
apply yapabilir .
YA DA

TeamSpeak³ üzerinden apply yapabilirsiniz.
* TeamSpeak³ IP: 95.130.174.87
* TeamSpeak³ Oda şifrelerini alabilmek için clanımızda bulunmanız lazım . Şifreyi Lider veya LT'lerden alabilirsiniz.


 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst