HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelikle merhabalar;
Bu konuyu açmamın amacı Over Bilişimin iyi bir bilişim olduğunu belirtmektir. Bazı Sosyal Ağlarda görüyorum ki, bazı kişiler Over Bilisim'i kötülüyor. Tabii, kötüleyebilir de ancak bu bilişim kaç bin kişiye hizmet eden platform'dur. İllaki server teslimatlarında, site kurulumlarında yavaşlama olabilir. Çünkü binlerce kişiye hizmet ettiği için işlerini çabuk yapması, sandığınız kadar kolay değildir. O yüzden bu bilişim kötü amaçlı eleştirmeden önce, ayrıntılı şekilde araştırmanızı öneririm. Eminim, onların yerinde siz olsaydınız, size karşı söylenen sözler zorunuza giderdi. Hele ki, Ömer Özoğlu denen kişilikli insan, bu olumsuz sözlere karşı dimdik ayakta duruyor. Kendisine buradan selamları mı gönderiyorum. Bu konuyu acmamın başlıca amacı bunları belirtmekti. Sakın demeyin, ''bu konunun yeri''' bura değil diye. Bazen Over Bilşim ile ilgili konu açıyorlar da, görsünler diye açtım konuyu.
Server almak isteyenlere de buradan ''Over Bilişim'den alın'' diyorum, çok memnun kalacaksınız...
http://www.turkmmo.com/metin2-vps-d...-internet-hizmetleri-|-donanimsal-koruma.html
Bu konuyu açmamın diğer sebebi ise Over Bilişim'den üstteki attığım konuyu güncellemelerini tavsiye ediyorum. Çünlü 3000 bin kişi konuya bakmış. O konuda bazı serverler kapanmış. O yüzden o konuyu güncellemelerini istiyorum. Ayrıca o konuya www.skynetmt2.org/ bu adresi de yazalarsa memnun olurum.
Herkese iyi günler diler, iyi forumlar dilerim.
Son düzenleme:
Adamların herşeyi iyi güzel ilgililer fakat saygılı olanlara saygısızlık yapıp ikide birde ticket msnden facebook adreslerinden sürekli baskı yapanların serverleri erteleniyor ondan çok kaşınanlar serverlerinde gecikme oluyor sonrada bilişim suçlu diyorlar bende bi aralar böyleydim düzeldim ilgilenmemeye başladım sonra baktımki gelmiş bilgilerim sonradan anladım bunu herkezin bilgisine Over Bilişim Hırsız Diyenlere İnanmayınız
Son düzenleme:
Merhaba ,
Aldığım Sunucuları Kaliteli ve Düzenli.
Ama maalesef destek vermeleri çok kötü,Aynı zamanda teslimat sürelerini bana 9 gün olarak uyguladılar.Beni çileden çıkarttılar diyebilirim.Aksi takdirde eksik teslimat sağlıyorlar aynı zamandada canlı destek ne için vardır?Sorunları dile getirmek için ama maalesef konuşmaya bile katılmıyorlar.Şimdi son zamanlarda yeni bir Overden bahsediliyor hızlı teslimat felan ama ben hiç sanmıyorum.
Tavsiyem buradan alma daha tanıdık bir sürü site mevcut.
Aldığım Sunucuları Kaliteli ve Düzenli.
Ama maalesef destek vermeleri çok kötü,Aynı zamanda teslimat sürelerini bana 9 gün olarak uyguladılar.Beni çileden çıkarttılar diyebilirim.Aksi takdirde eksik teslimat sağlıyorlar aynı zamandada canlı destek ne için vardır?Sorunları dile getirmek için ama maalesef konuşmaya bile katılmıyorlar.Şimdi son zamanlarda yeni bir Overden bahsediliyor hızlı teslimat felan ama ben hiç sanmıyorum.
Tavsiyem buradan alma daha tanıdık bir sürü site mevcut.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 92
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 18
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 246
- Görüntüleme
- 26K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
