OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Team speak 3 server kurmak

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kiprix
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

aslında bu tür konular açmam ama 9 da finalim var ve uyumam lazım :D

clan maçları konuşmadan olmuyor biz clan olarak skype kullanıyorduk hem gereksiz lag yapması hemde milletin evindeki gürültüden dolayı ses kasamamaktan şikayetciydik ben bu team speak olayını biraz araştırdım ve buldum bunuda sizinle paylaşmak istedim

1. işlem bu videodaki kardeşimizin dediklerini bir bir yapıyoruz(video alıntıdır bana ait degildir)

bu adam çok buyuk bir kısım atlamış iyi guzel kuruyoruz serverida ip ne ismi ne cismi ne millet servera nasıl giricek sonra aklıma hamacgi geldi

2. işlem bilgisayaramıza hamachi kuruyoruz

3. işlem hamachiden arkadaşlarımıla bir ağ kuruyoruz ve oraya geçiyoruz (hepinizin hamachi sürümü aynı olsun son surumde odalar 5 kişi ile sınırlı host 2 oda gerekirse 3 oda aynı anda açsın)

arkadaşlarınız sizin kurdugunuz team speake girmek için sizin hamachide gorunen ipnizi teamspeakde connetct diyip orda server adress kısmına yazıyor sonra odanın şifresini yazıyor artık doya doya konusun :D

Not.1 eger hamacgiden cıkarsa teamspeakden düşer

biyerde takılan olursa yorumda acık birşekilde belirtirse bende elimden geldigince yardımcı olmaya çalışırım
 
Ne zamandır Uğraşıyordum super elıne bılegıne saglık super adam konuyu bugun acmıs adamı ne olduda banladınız super paylasım elıne saglıkkkk!!!!!!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst