HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
BAŞKASININ ÇARINDA SÜRÜNÜYO ŞEREF OYUNU BIRAKTI ÇARA NASIL ÇÖKTÜ? ARIK KENDİ ÇARLARININ ID LARINI UNUTUR BÖYLE SÜRTÜKLÜK YOK LAN BEN BAŞKASININ ÇARINDA SÜRÜNECEĞİME GİDER YENİSİNİ ALIRIM DAHA İYİ SÜRTÜK.
ANCA BOŞ ÇARI KESİYO :m08: ÇARI REZİL ETTİ ARTIK raelkings DEKİ SÜRTÜK SUDE
NEHİRR BUDA ONU KORUYO 2 Sİ ERKEK BERABER ÇALIŞIYOLAR BAZI ZEKASIZ ADAMLAR VAR İŞDE ŞEREF ÖRNEK BUDA SÜRTÜLÜYO VE NEHİRR 2015 O 2015 DE DAIM0N YANİ VEDAT BUNU ÇAKAMAYAN ----- LAK VAR
SOKAK KADINI İNSAFSIZ SÜRTÜK
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Allah senin belanı versin ben ne diyimki ikiyüzlü hırsız..Şeref oyunu bırakmadı merak etme oyunu bırakıpda ortalıgı senin gibi hayvnlara bırakıcak degil. Başkasının çarında sürünecegime gider kendim alırım diyonda daha 9-10 yaşında çocuksun annensiz yada babansız sokaga çıkabiliyonmu ? bırak sokaga çıkmayı bankanın yolunu biliyonmusen şuna çalarım desene pis hırsız.4.5 yıldır bu oyundayım tanıyan tanır eger insan olsaydn insan gibi gelseydin ben sana gerekli açıklamaları sunardm ama bi köpekdende konusmasını bekliyemeyiz dimi
insan taklidi yapın bari oda zor degil merak etme
VEDAT BOŞ BOŞ KONULAR AÇMA SANANE ÇARDA KİM VAR KİM YOK...SEN ÇALINTI ÇARLARDA GEZİYON KENDİNE BAK İLK ÖNCE IMaHSeRI i çaldın da noldu soğudumu ...? kendi kastığı çarlar 97 den yukarı değil kasmayı bilmiyorki..önce bi kendine bak sonra başkalarını eleştir...3 kuruşluk adamsın dil pabuc gibi ama yaknda keseceğim o dilini haberin ola..
sen ilk önce konuşma şekline dikkat et ettiğin küfürlerin haddi hesabı yok o ssnin devamı nerde acba sen anca kendini rezil edrsn sana kndmizi kantlama cabamzda yok bzm sudeyi her zmn korurum zoruna gitmş olmalıki rahtsz olmşssn bu durmdan daha cok olursn
Allah senin belanı versin ben ne diyimki ikiyüzlü hırsız..Şeref oyunu bırakmadı merak etme oyunu bırakıpda ortalıgı senin gibi hayvnlara bırakıcak degil. Başkasının çarında sürünecegime gider kendim alırım diyonda daha 9-10 yaşında çocuksun annensiz yada babansız sokaga çıkabiliyonmu ? bırak sokaga çıkmayı bankanın yolunu biliyonmu
sen şuna çalarım desene pis hırsız.4.5 yıldır bu oyundayım tanıyan tanır eger insan olsaydn insan gibi gelseydin ben sana gerekli açıklamaları sunardm ama bi köpekdende konusmasını bekliyemeyiz dimi
insan taklidi yapın bari oda zor degil merak etme 
sen şuna çalarım desene pis hırsız.4.5 yıldır bu oyundayım tanıyan tanır eger insan olsaydn insan gibi gelseydin ben sana gerekli açıklamaları sunardm ama bi köpekdende konusmasını bekliyemeyiz dimi
insan taklidi yapın bari oda zor degil merak etme 
benim neyim var neyim yoksa sudenndir anladnmı vedat ağzınıda topla ezerim seni ne sanıyorsun lan sen kendini dünkü velet
VEDAT BOŞ BOŞ KONULAR AÇMA SANANE ÇARDA KİM VAR KİM YOK...SEN ÇALINTI ÇARLARDA GEZİYON KENDİNE BAK İLK ÖNCE IMaHSeRI i çaldın da noldu soğudumu ...? kendi kastığı çarlar 97 den yukarı değil kasmayı bilmiyorki..önce bi kendine bak sonra başkalarını eleştir...3 kuruşluk adamsın dil pabuc gibi ama yaknda keseceğim o dilini haberin ola..
