Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Server,Gmlik,Edit Satısı Vardır.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mncee
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 342
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba Arkadaslar Metin2'den Sıkıldım Ve Serverim Mevcut Su An Sizlere Teklifim Var.

GMLİK SATISI:**15 TL**(Full Yetki,Ox,Event,Alttan Duyuru,Level,Para Verebilecek)

ÖZEL EFSUNLU İTEM SATISI:**10TL**(Oyunun Efsun Oranı 20,4kHp ----Size 30 Oranlı 7.5 Hp'li İtem Verilecektir,Her Bir İtem 10TL İstediğiniz İtem Olabilir)

SERVER SATISI:**25 TL**(Kendim 40 TL'ye Aldım 3 Hafta Süresi Mevcut,Navicat,Putty Şifreleri Verilecektir,Site FTP Bilgileri Verilecekti,Oyun İçi Düzenleme,Site Düzenleme Kendisine Ait Olacaktır.)

OYUN HAKKINDA SORULAR VB. İÇİN MESAJ ATINIZ
BU ARADA CİDDİ DÜSÜNEN ARKADASLARIM MESAJ ATSIN SURADA DÜRÜSTÇE SATIS YAPMAKTAYIM MADEM ELİMDE ELİMDEN CIKSIN.
SONRADA METİN2'YE DAİR BİRŞEY KALMAYACAK BENDE

İYİ GÜNLER
TEŞEKKÜRLER
 
Merhaba Arkadaslar Metin2'den Sıkıldım Ve Serverim Mevcut Su An Sizlere Teklifim Var.

GMLİK SATISI:**15 TL**(Full Yetki,Ox,Event,Alttan Duyuru,Level,Para Verebilecek)

ÖZEL EFSUNLU İTEM SATISI:**10TL**(Oyunun Efsun Oranı 20,4kHp ----Size 30 Oranlı 7.5 Hp'li İtem Verilecektir,Her Bir İtem 10TL İstediğiniz İtem Olabilir)

SERVER SATISI:**25 TL**(Kendim 40 TL'ye Aldım 3 Hafta Süresi Mevcut,Navicat,Putty Şifreleri Verilecektir,Site FTP Bilgileri Verilecekti,Oyun İçi Düzenleme,Site Düzenleme Kendisine Ait Olacaktır.)

OYUN HAKKINDA SORULAR VB. İÇİN MESAJ ATINIZ
BU ARADA CİDDİ DÜSÜNEN ARKADASLARIM MESAJ ATSIN SURADA DÜRÜSTÇE SATIS YAPMAKTAYIM MADEM ELİMDE ELİMDEN CIKSIN.
SONRADA METİN2'YE DAİR BİRŞEY KALMAYACAK BENDE

İYİ GÜNLER
TEŞEKKÜRLER



Şuan bir serverim olsada bir ayar çeksem ne oyuncu gelir hayirlisiysa yazın serverimi açıyorum canının sıkılması kötü olmus serveri bu şekilde satamassın büyük ihtimal oyuncuda çok azdır edit alan olcağını sanmıyorum ayrıca forum kurallarına aykırı konuyu doğru yerde açin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst