HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhabalar..
P Npc Eklemek İçin İlk başta FileZillaya Bağlanıyoruz.
Daha Sonra Uzaktaki Site Diye Bir Yer Goreceksiniz Orda Root Yazar.
Rootu Siliyoruz Ve
Eski Sürüm İse:usr/rain/channel/share_date/locale/hongkong/quest/object/(P Npc Eklemek İstediğiniz Npc Kodu)
Yeni Sürüm İse:/usr/game/share/locale/turkey/quest/object(P Npc Eklemek İstediğiniz Npc Kodu)
Sonuna Hangi Npcye P Npc Eklemek İstiyorsanız Onun Kodunu Yazıyoruz.
Mesela Ben Hong-Hae 'ye Eklemek İstiyorum.O Zaman Oraya
Eski Sürüm İse:usr/rain/channel/share_date/locale/hongkong/quest/object/20094
Yeni Sürüm İse:/usr/game/share/locale/turkey/quest/object/20094
Yazıyorum Ve Enterlıyorum.Yazdığımız Yerin Hemeen Altında Dosyaların Gorundugu Bir Alan Var.Onun İçine Bu Linkte Verdiğim Dosyaları Sırası Kaybolmayacak Şekilde Atıyorum.
Link==>https://hotfile.com/dl/157262403/9b9f8f7/ChatRarPNpcSalla45.rar.html
Sonrasında FileZillayı Kapatmadan Reboot Atıyorum..Oyuna Girdiğinizde P Npcyi İndiriyorsunuz (Koduyla) İyi Forumlar.. Emeğe Saygı +Rep,Mesaj Atabilrsinz.
SALLA45 !
P Npc Eklemek İçin İlk başta FileZillaya Bağlanıyoruz.
Daha Sonra Uzaktaki Site Diye Bir Yer Goreceksiniz Orda Root Yazar.
Rootu Siliyoruz Ve
Eski Sürüm İse:usr/rain/channel/share_date/locale/hongkong/quest/object/(P Npc Eklemek İstediğiniz Npc Kodu)
Yeni Sürüm İse:/usr/game/share/locale/turkey/quest/object(P Npc Eklemek İstediğiniz Npc Kodu)
Sonuna Hangi Npcye P Npc Eklemek İstiyorsanız Onun Kodunu Yazıyoruz.
Mesela Ben Hong-Hae 'ye Eklemek İstiyorum.O Zaman Oraya
Eski Sürüm İse:usr/rain/channel/share_date/locale/hongkong/quest/object/20094
Yeni Sürüm İse:/usr/game/share/locale/turkey/quest/object/20094
Yazıyorum Ve Enterlıyorum.Yazdığımız Yerin Hemeen Altında Dosyaların Gorundugu Bir Alan Var.Onun İçine Bu Linkte Verdiğim Dosyaları Sırası Kaybolmayacak Şekilde Atıyorum.
Link==>https://hotfile.com/dl/157262403/9b9f8f7/ChatRarPNpcSalla45.rar.html
Sonrasında FileZillayı Kapatmadan Reboot Atıyorum..Oyuna Girdiğinizde P Npcyi İndiriyorsunuz (Koduyla) İyi Forumlar.. Emeğe Saygı +Rep,Mesaj Atabilrsinz.
SALLA45 !
