HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
İlla tartışmamı çıkartıcaksınız hem sen kimsin bu konuya karışmak sanamı düşer ? sadece o süper modun aktif olmadığını söyledim uzun süredir ozaman herşeyle yönetici ilgilensin ne için süper mod var ozaman
Admin bunun farkında değil mi sanki ?
İlla tartışmamı çıkartıcaksınız hem sen kimsin bu konuya karışmak sanamı düşer ? sadece o süper modun aktif olmadığını söyledim uzun süredir ozaman herşeyle yönetici ilgilensin ne için süper mod var ozaman
Kardeşim eğer yönetimi incelediysen veya gördüysen bir çok kişi görevinden alındı.Bunların alınış nedenlerinden biride forumda aktif olmamaları ve bölümleriyle pek ilgilenmemeleri.Ancak Agent alınmadıysa demek ki gerekli bir açıklaması var.Forumla ilgilenmediği falanda yok.Sen canını sıkma.Admin'ler yönetimi senden daha iyi inceliyorlar.Bu arada bölüm'den çok şikayetçi isen Yöneticiye Bildir butonunu kullanabilirsin.İyi günler.
Amacım boş konu açmak değil ama o bölüme ne için süper mod almışlar hiç aktif değil.
Yoneticileri , smodları kısacası TM kadrosunu eleştirmek hiç bir şekilde size kalmaz
Forumu ve yöneticileri eleştirmek sana mı kaldı ?
sende konuda polemiğe girmeye çalısma uzman üyesin forumdakilere örnek olacağına uslubun sert bir şekilde polemiğe girmeye çalısıyorsun , daha once sana benzer 2-3 kişi daha yonetimden çıkarıldı.
konuya açıklık getirelim 'AgentWalker' isimli arkadaşımız sanırım okul ile ilgili problemlerinden dolayı bolume pek fazla bakamıyor ama ranklarla v.s Rammstein , peacemackers çok titiz bir çalısma sergilemekte
Biz bu bolumde 'Forumumuz Hakkında' bolumunde sizlere soru sorabilirsiniz , kafanıza takılan birşey olabilir tabiiki sormak en doğal hakkınız,bu bolum için sizlere sıkça soru sormanız için fırsat veriyoruz , konuları geç kapatıyoruz , neden; cevabı alamassınız ? yada tam içeriğini öğrenemessiniz olabilir fakat içeriğini düzgünce hazırlamadan açarsanız , sonuçda konu boyle polemiğe doğru gidiyor , sizlerden ricam bir şikayetiniz var ise admin veya o bolumle ilgilenen yetkili kişiler ile temasa geçiniz , iyi forumlar.
TurkMMO Yonetimi.
Son düzenleme:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 327
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 1K
