mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

ÇöZene SeRVeR ımda [GA] LıK

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mertsen
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 753

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

MERHABA arkadasLar Ben Dün akSam Hamachi Server Kurdum (emre-28 in Açmıs oldugu Konudan) Daha Sonra GmLik aLdım HerSey süper Yerinde Oyun turkce Fakat soyle bir problem var HerHangi bir Kod yazdıgım zaman Yazdıgım olay gerceklesıyor(Metin indirmek gibi) Fakat 10-15 Saniye içerisinde Dc yiyorum (oyundan atıyor) ÇÖzebiLen arkadas vArsa Yardımınızı bekLiyorm Ve Serverımda GA Lık tekLif ediyorum ..!:ka19:
 
Arkadasım Cok KoLay :)

Dediğim Yolları Kontrol Et

1. Gmlik Yazdınmı Kendine Oyuna Girdiğinde Kafanda Gmlik İşareti Varmı
2. Portmapların acıkmı ?
3. Navicatta Sorun Olabilir navicat Prumium Olcak
Olmassa Geri dön
 
[GM]Donno;778073' Alıntı:
Arkadasım Cok KoLay :)

Dediğim Yolları Kontrol Et

1. Gmlik Yazdınmı Kendine Oyuna Girdiğinde Kafanda Gmlik İşareti Varmı
2. Portmapların acıkmı ?
3. Navicatta Sorun Olabilir navicat Prumium Olcak
Olmassa Geri dön


POrtmapların Hepsi Acık

Gm işareti yazmasa KodLar nasıl kabul edilsin

Navicat 8.2 Premium

YaRDIMIN ICIN SAGOL BASKA ÖNERIN VARMI ??
 
[GM]Donno;778073' Alıntı:
Arkadasım Cok KoLay :)

Dediğim Yolları Kontrol Et

1. Gmlik Yazdınmı Kendine Oyuna Girdiğinde Kafanda Gmlik İşareti Varmı
2. Portmapların acıkmı ?
3. Navicatta Sorun Olabilir navicat Prumium Olcak
Olmassa Geri dön



bunlar la alaksı yok
gm sin ztn metin indiriyorsun gm sin yani senin sorunun servarı verdigin ramda olması galiba biraz cıkar ramı 128 ise 256 yap senin ramın kac yaz söyliyeyim ram kac verecegini sanal bilgisayarına ga lık istemiyorum
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst