Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Visual Studio dan Anlayan Bir Arkadaş

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan lMlehmet
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 853

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba Arkadaşlar Ben Visual Studio 2010 Kullanıyorum Ve Şöle Bir Şey Yapmak İstiyorum

Sayı Söle " 15" Diyelim Okey Dedigimizde Alta

Seçtigin Sayı " 15 " Diye Yazı Çıkacak Bilemn Bir Arkadaş Yardımcı Olursa



Yardımcı Olna + Rep :D
 
Kardeşim şimdi 1 button ekliceksin , 1 textbox , 2 tanede label

label1.text'e "Seçtiğiniz Sayı :" yaz.

Label2'yi , label1'in yanına koy ve text kısmını sil.

button'a şu kodu ekle :

label2.Text = TextBox1.Text

Bu kadar daha sonra textbox a yazdığın sayı label 2'ye yazılacak.Böyle yapabilirsin kardeşim.
 
Kardeşim şimdi 1 button ekliceksin , 1 textbox , 2 tanede label

label1.text'e "Seçtiğiniz Sayı :" yaz.

Label2'yi , label1'in yanına koy ve text kısmını sil.

button'a şu kodu ekle :

label2.Text = TextBox1.Text

Bu kadar daha sonra textbox a yazdığın sayı label 2'ye yazılacak.Böyle yapabilirsin kardeşim.

Evet arkadaşın dediği gibi yapabilirsin "label2.Text = TextBox1.Text" koduyla
 
Merhaba Arkadaşlar Ben Visual Studio 2010 Kullanıyorum Ve Şöle Bir Şey Yapmak İstiyorum

Sayı Söle " 15" Diyelim Okey Dedigimizde Alta

Seçtigin Sayı " 15 " Diye Yazı Çıkacak Bilemn Bir Arkadaş Yardımcı Olursa



Yardımcı Olna + Rep :D
Public Class Form1

Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load
Label2.Hide()
End Sub

Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click
Label2.Show()
Label2.Text = TextBox1.Text
End Sub
kod bu
label1 textboxun yanında label2 buttonun üstünde koy öyle bu kodu yapıştır
 
Arkadaşın Ne Demek İsteğini Anladim Uğraşılması Lazim Biraz Mesela Arkadaş Textboxa 15 Yazcak Buttona Bastiğında Msxbox İle Seçtiğiniz Sayi 15 Diycek Herşeyi Yaparimda Textbox İle Msxbox İle Sayiyi Ayni Yapma Kısmı Zor Onun İçin Bir Kod Vardida Unuttum Dediğim Gibi Biraz Araştırsan Bulursun
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst