HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba Arkadaşlar Ben Visual Studio 2010 Kullanıyorum Ve Şöle Bir Şey Yapmak İstiyorum
Sayı Söle " 15" Diyelim Okey Dedigimizde Alta
Seçtigin Sayı " 15 " Diye Yazı Çıkacak Bilemn Bir Arkadaş Yardımcı Olursa
Yardımcı Olna + Rep
Sayı Söle " 15" Diyelim Okey Dedigimizde Alta
Seçtigin Sayı " 15 " Diye Yazı Çıkacak Bilemn Bir Arkadaş Yardımcı Olursa
Yardımcı Olna + Rep

Kardeşim şimdi 1 button ekliceksin , 1 textbox , 2 tanede label
label1.text'e "Seçtiğiniz Sayı :" yaz.
Label2'yi , label1'in yanına koy ve text kısmını sil.
button'a şu kodu ekle :
label2.Text = TextBox1.Text
Bu kadar daha sonra textbox a yazdığın sayı label 2'ye yazılacak.Böyle yapabilirsin kardeşim.
label1.text'e "Seçtiğiniz Sayı :" yaz.
Label2'yi , label1'in yanına koy ve text kısmını sil.
button'a şu kodu ekle :
label2.Text = TextBox1.Text
Bu kadar daha sonra textbox a yazdığın sayı label 2'ye yazılacak.Böyle yapabilirsin kardeşim.
Kardeşim şimdi 1 button ekliceksin , 1 textbox , 2 tanede label
label1.text'e "Seçtiğiniz Sayı :" yaz.
Label2'yi , label1'in yanına koy ve text kısmını sil.
button'a şu kodu ekle :
label2.Text = TextBox1.Text
Bu kadar daha sonra textbox a yazdığın sayı label 2'ye yazılacak.Böyle yapabilirsin kardeşim.
Evet arkadaşın dediği gibi yapabilirsin "label2.Text = TextBox1.Text" koduyla
Public Class Form1Merhaba Arkadaşlar Ben Visual Studio 2010 Kullanıyorum Ve Şöle Bir Şey Yapmak İstiyorum
Sayı Söle " 15" Diyelim Okey Dedigimizde Alta
Seçtigin Sayı " 15 " Diye Yazı Çıkacak Bilemn Bir Arkadaş Yardımcı Olursa
Yardımcı Olna + Rep![]()
Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load
Label2.Hide()
End Sub
Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click
Label2.Show()
Label2.Text = TextBox1.Text
End Sub
kod bu
label1 textboxun yanında label2 buttonun üstünde koy öyle bu kodu yapıştır
Arkadaşın Ne Demek İsteğini Anladim Uğraşılması Lazim Biraz Mesela Arkadaş Textboxa 15 Yazcak Buttona Bastiğında Msxbox İle Seçtiğiniz Sayi 15 Diycek Herşeyi Yaparimda Textbox İle Msxbox İle Sayiyi Ayni Yapma Kısmı Zor Onun İçin Bir Kod Vardida Unuttum Dediğim Gibi Biraz Araştırsan Bulursun
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
Kontrol Ediliyor
Metin2 Farm Bot Visual Studio C# Yardım
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 169
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 67
