HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaslar;
Adim Onur
1995 dogumluyum
Cocuklugumdan pek bahsetmek istemiyorum
Acikcasi tam hatirlamiyorum bile cocuklugumu :m08:
Hayatim boyunca gecmisime bakarak ilham almaya calistim ve ciddi anlamda basarili oldum.
Yaptigim hatalari bir daha yapmamak icin cok ugrastim.
Sbslerden yuksek puanlar aldim.
Suan turkan halit ay kilic fen lisesinde lise 2 talebesiyim.
Fen lisesinde ki diger arkadaslar gibi ideallerim yok onlara sorsan hepsi doktor olmak ister :m08:
Ama ben oyle degilim ben Bilgisayar muhendisi olmak istiyorum.
Suan icin ise tek hedefim
Bilisim sirketinde calismak
Bunun icin bazi bilisim sirketlerine para bile teklif ettim :m08:
Tek amacim beni ise alip isi ogretmeleriydi
Haa sanmayin ki metin2 hakkinda hic birsey bilmiyorum
Tabi ki kendime gore bilgilerim var
Ama sagolsun hic bir bilisim kabul etmedi
Galiba biz birde bu cocukla mi ugrasicaz dediler :m08:
Bir cok kez bayiilik almaya kalktim ama isi tam bilmiyordum ki nasil altindan kalkacaktim bilemiyordum hep vazgectim :ka19:
Halada bazi bilisim sirketlerine beni ise almalari icin para teklifi ediyorum :m08:
Adim Onur
1995 dogumluyum
Cocuklugumdan pek bahsetmek istemiyorum
Acikcasi tam hatirlamiyorum bile cocuklugumu :m08:
Hayatim boyunca gecmisime bakarak ilham almaya calistim ve ciddi anlamda basarili oldum.
Yaptigim hatalari bir daha yapmamak icin cok ugrastim.
Sbslerden yuksek puanlar aldim.
Suan turkan halit ay kilic fen lisesinde lise 2 talebesiyim.
Fen lisesinde ki diger arkadaslar gibi ideallerim yok onlara sorsan hepsi doktor olmak ister :m08:
Ama ben oyle degilim ben Bilgisayar muhendisi olmak istiyorum.
Suan icin ise tek hedefim
Bilisim sirketinde calismak
Bunun icin bazi bilisim sirketlerine para bile teklif ettim :m08:
Tek amacim beni ise alip isi ogretmeleriydi
Haa sanmayin ki metin2 hakkinda hic birsey bilmiyorum
Tabi ki kendime gore bilgilerim var
Ama sagolsun hic bir bilisim kabul etmedi
Galiba biz birde bu cocukla mi ugrasicaz dediler :m08:
Bir cok kez bayiilik almaya kalktim ama isi tam bilmiyordum ki nasil altindan kalkacaktim bilemiyordum hep vazgectim :ka19:
Halada bazi bilisim sirketlerine beni ise almalari icin para teklifi ediyorum :m08:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 426
- Cevaplar
- 12
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 954
