HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
+admin bey
-efendim
+beni mod yapın
-yaaa...neden
+doktorlar bi hastalık buldular bende,tedevisi yokmuş,
eğer hemen forumda mod olmazsan öleceksin dediler
-yaa öyle mi
+evet
-sen artık bi modsun
+hadi yaa
-eveettt (üye banlanır)
______________________________ _________________
-adminn beni mod yap
+neden
-çünkü ben seçilmiş adamım
+
______________________________ __________________
- adminsiniz sanırım ben modluk için başvuru yapmaya gelmiştim de
+ daha önce modluk yaptın mı?
- hayır hep üyeydim ama artık mod modundayım
+ mod modundaymış .. kelime oyunlarıyla beni etkilemeye calışma
-
______________________________ __________________
-admin beni mod yap yaw
+oldu numara al sıradan
-tamam abi
+numaranız 1.567.980
-oldu abi sıra ne zaman gelir
______________________________ ____________________
yeni üye : admin kardeş selam
admin : hoşgeldin foruma
yeni üye : ya bi maruzatım vardı da
admin : buyrun tabi yardımcı olmaya çalışayım
yeni üye : burada yetkililer, moderatörler falan var ben moderatör olmak istiyorum
admin : başka bi sıkıntınız var mı ?
yeni üye : yok allaha şükür
admin : nannn mannak bi git başımdan 12 mesajla moderatörlük senin neyine
yeni üye : istiyorum dediiiim
admin : oldu şekerim admin yapıyım istersen
yeni üye : daha iyi olur
admin : banlanmadan yürü git
yeni üye : görüşcez
admin : hadi yavrum yürüüü
______________________________ ________________
- meraba ben gecen gün modluk başvurusu yapmıştım ..aramadınız ben arayım dedim başınıza bişey geldi sandım ondan geldim
+ yok bişey olmadı iyiyiz biz
- tamam o zaman ben yarın gelip başliyim işe
+ hadi len
Gülmek Bizlere Yakışır...
-efendim
+beni mod yapın
-yaaa...neden
+doktorlar bi hastalık buldular bende,tedevisi yokmuş,
eğer hemen forumda mod olmazsan öleceksin dediler
-yaa öyle mi
+evet
-sen artık bi modsun
+hadi yaa
-eveettt (üye banlanır)
______________________________ _________________
-adminn beni mod yap
+neden
-çünkü ben seçilmiş adamım
+
______________________________ __________________
- adminsiniz sanırım ben modluk için başvuru yapmaya gelmiştim de
+ daha önce modluk yaptın mı?
- hayır hep üyeydim ama artık mod modundayım
+ mod modundaymış .. kelime oyunlarıyla beni etkilemeye calışma
-
______________________________ __________________
-admin beni mod yap yaw
+oldu numara al sıradan
-tamam abi
+numaranız 1.567.980
-oldu abi sıra ne zaman gelir
______________________________ ____________________
yeni üye : admin kardeş selam
admin : hoşgeldin foruma
yeni üye : ya bi maruzatım vardı da
admin : buyrun tabi yardımcı olmaya çalışayım
yeni üye : burada yetkililer, moderatörler falan var ben moderatör olmak istiyorum
admin : başka bi sıkıntınız var mı ?
yeni üye : yok allaha şükür
admin : nannn mannak bi git başımdan 12 mesajla moderatörlük senin neyine
yeni üye : istiyorum dediiiim
admin : oldu şekerim admin yapıyım istersen
yeni üye : daha iyi olur
admin : banlanmadan yürü git
yeni üye : görüşcez
admin : hadi yavrum yürüüü
______________________________ ________________
- meraba ben gecen gün modluk başvurusu yapmıştım ..aramadınız ben arayım dedim başınıza bişey geldi sandım ondan geldim
+ yok bişey olmadı iyiyiz biz
- tamam o zaman ben yarın gelip başliyim işe
+ hadi len
Gülmek Bizlere Yakışır...

dsadasdas
gulmekten yere dusuyodm lan

-admin beni mod yap yaw
+oldu numara al sıradan
-tamam abi
+numaranız 1.567.980
-oldu abi sıra ne zaman gelir

gulmekten yere dusuyodm lan

-admin beni mod yap yaw
+oldu numara al sıradan
-tamam abi
+numaranız 1.567.980
-oldu abi sıra ne zaman gelir

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 473
- Cevaplar
- 26
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 15
- Görüntüleme
- 9K
- Cevaplar
- 30
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 414
