noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Adı:YaKaMoZ Baskını (Güya)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan SonmOLdun
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 30
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
















Polemik içerikli yorumlarını kendine saklasın herkez.
Bazıları diyecekki savaşın sonunuda atsana burdaki tüm ss'ler savaşın başı, ortası ve sonu bunu diyeceklerde iyi biliyolar kendilerini kandırmasınlar :)
Güya yapılıcak olan YaKaMoZ baskınında çöl geri alınıcaktı gel görelimki kırmızılarda yaptıkları hesap çöle uymadı :D Anlıycagınız ava giderken avlandılar :ka19: Dün geceki savaş mmo tarihi yazıcak nitelikte bi savaştı daha önce böyle bi savaş görüp geçirmesi nadirdir :) Ve dün geceki Savaş YaKaMoZun mağlubiyetiyle, FestivaL'inde galibiyetiyle yorumlandı.;)
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Bu Konuyu Lonca İçi Görüşüp Kararlaştırılıp ;YaKaMoZ Loncasına Bildirilir.
Ama Şundan Kimimin İtemi Olur Yüregi Olmaz. Kimininse İtemi Olmaz Yüregi Olur. Buda Bir Gerçektir Yüregi Olan Her Zaman Kazanır.
Ufaklık sen kırmızı bayragı savunuyonda ordakiler neyi savunuyo onlarda mavi bayragı savunuyo ister 5 lonca savunuruz ister 10 lonca savunuruz.
Siz kendinizi mavi bayrakla birmi tutuyosunuz kırmızı bayragın kökü kaç kişi saysan 50 kişi çıkarmı ? İşte siz böylesiniz yendinizmi zıplar eglenir sevinir yenildinizmi biz tekiz bi bayragız bi loncayız die ötmeye başlarsınız hem siz tek loncasınız dimi EndLess noluyo ? bırakın bu boş işleri.
Attıgın ss'lerde kaç dakika direndiniz :) benm attıgım ss ler savaşın başı ortası ve sonu sizde aralıklarda boş buldugunuz yerdemi ss aldınız :D
Ayrıca çogunluk FestivaL'e Ait bilip bilmeden boş konusma :D
FestivaL in galibiyeti ilemi bitti biz Kırmızı bayragı savunarak tek lonca geldik lan size baksak en az 5-6 lonca var var o cölde.Boglemi maglubiyet alıyoruz diyorsunuz siz














Camıslar iyi bakın siz gibi 10 lonca yok 1 lonca ve 1 bayrak!
 
Son düzenleme:
Ufaklık sen kırmızı bayragı savunuyonda ordakiler neyi savunuyo onlarda mavi bayragı savunuyo ister 5 lonca savunuruz ister 10 lonca savunuruz.
Siz kendinizi mavi bayrakla birmi tutuyosunuz kırmızı bayragın kökü kaç kişi saysan 50 kişi çıkarmı ? İşte siz böylesiniz yendinizmi zıplar eglenir sevinir yenildinizmi biz tekiz bi bayragız bi loncayız die ötmeye başlarsınız hem siz tek loncasınız dimi EndLess noluyo ? bırakın bu boş işleri.
Attıgın ss'lerde kaç dakika direndiniz :) benm attıgım ss ler savaşın başı ortası ve sonu sizde aralıklarda boş buldugunuz yerdemi ss aldınız :D
Ayrıca çogunluk FestivaL'e Ait bilip bilmeden boş konusma :D
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst