xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Hikaye Ekle

Seref arkadas artisleniodu sonuc ortada :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IYuRiI
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 18
  • Görüntüleme Görüntüleme 839

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

HER ZAMN BEKLERİZ GÖRÜRSEK SÖLERİZ :D haha :D :D :D
 
bekle geliyom :m08::m08: dayindan itemı alacan lan şepnem :m08::m08:




:m08::m08::m08::m08::m08:

ben kimseden item almm oda gördü itemleri princeden raele attğımı ama burda boş laf peşindesinz raele geçtim 5 1 verdim eline o yuri yani (5İYAH) peki raeli neden kesemedi buna geliyorum dediğimle geldiğim bir oldu hangi ara item alabilirm oyunfdada yoktu zaten nasıl alayım dai dan itemleri burda iftira atıyorsuzn anca sizn ne oldğunuzu bildiğimz için ne kadar boş laf iftira atsanızda umrumda olmaz istediğinizi diyebilir düşünebilirsinz iyi Forumlar
 
ben kimseden item almm oda gördü itemleri princeden raele attğımı ama burda boş laf peşindesinz raele geçtim 5 1 verdim eline o yuri yani (5İYAH) peki raeli neden kesemedi buna geliyorum dediğimle geldiğim bir oldu hangi ara item alabilirm oyunfdada yoktu zaten nasıl alayım dai dan itemleri burda iftira atıyorsuzn anca sizn ne oldğunuzu bildiğimz için ne kadar boş laf iftira atsanızda umrumda olmaz istediğinizi diyebilir düşünebilirsinz iyi Forumlar



bak olm biz demketen bıktık sen hala kendini kaldırmaktan bıkmadın la olm sura traslı murtı yani brian olmasın sen bir hicsın lan olm bir kere seni öp öz anen baban evde kovdu orda burda sığıntısın

lan bide buralara cıkıpta neyin yorumunu yapaıyon olm bekle geliyom sonra sen orda item verınce herekste sana baktı bekledıler oylemı la olm sen git briann gibilerını kaldır bizi deyil emin olki bak diyon ya 5 1 eline verdım o ele almayi sen baya almısn ki oyle diyon yada murti senın eline iyi vermıs basana lan olm seni ben gercekten anlamıyom olm sende tro luk var buna artık emin oldum :D:D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst